Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Iwanowice

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Iwanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Iwanowice podjętego uchwałą Nr XVI/112/2000 Rady Gminy Iwanowice z dnia 07.06.2000 r. , zgodnie z uchwałą otwierającą prace planistyczne Nr XXXI/230/09 Rady Gminy Iwanowice z dnia 28.05.2009 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego sołectw gminy Iwanowice. Uchwała kończąca procedurę planistyczną w w/w sprawie uchyli obowiązujące studium. Teren Gminy Iwanowice jest o powierzchni 70,6 km2 i obejmuje 23 sołectwa. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Uzyskania stosownych map niezbędnych do wykonania przedmiotowego opracowania,przygotowanie analizy wniosków do zmiany studium i ewentualnego uzasadnienia w przypadku nieuwzględnienia wniosków, sporządzenie projektu zmiany studium oraz jego aktualizacji, przygotowanie niezbędnych materiałów do zaopiniowania i uzgodnienia wraz z projektami pism do właściwych organów, zaprezentowanie opracowania na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, udział w dyskusji publicznej oraz przygotowanie części merytorycznej protokołu, analiza uwag złożonych do projektu zmiany studium z przygotowaniem propozycji rozpatrzenia uwag, przygotowanie uchwały z załącznikami obejmującej także uchylenie obowiązującego studium, prowadzenie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia zgodności z prawem, reprezentowanie wg. potrzeb na komisjach i sesjach Rady Gminy w Iwanowicach .W przypadku zaskarżenia w/w uchwały przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi. 2.Sporządzenia projektu studium przez uprawnionego urbanistę. 3.Przygotowania projektów, zawiadomień, obwieszczeń, uchwał oraz prowadzenia dokumentacji planistycznej. 4.Uzyskania na własny koszt wszelkich materiałów wyjściowych do projektowania w tym podkładów mapowych i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia itp. 5.Opracowanie końcowe jak i opracowania na poszczególnych etapach procedury należy złożyć w minimum trzech egzemplarzach w wersji drukowanej oraz jeden egz. w formie zapisu elektronicznego (tekst + rysunek). Ponadto opracowanie końcowe rysunku kolorowego Studium w skali 1 : 10 000 - należy wykonać w 2-ch egzemplarzach sklejonych w całość i naklejonych na płótno ( do umieszczenia na ścianie). 6.Wykonania projektu studium w ilości niezbędnej do jego zaopiniowania. 7.Przygotowania dokumentacji planistycznej po jej uchwaleniu do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego. Projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Iwanowice należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł. w terminie do 28/08/2009 r. do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz opracowań (co najmniej jedno studium lub jego zmiana) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów. 2)Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1, 2)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 3)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3, 4)Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 4, 5)Wycenę prac - Załącznik Nr 5, 6)Wykaz zamówień w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 6 wraz z referencjami, 7)Harmonogram prac - Załącznik Nr 7, 8)Listę osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik Nr 8. 9)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)Kserokopie uprawnień stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z aktualnym wpisem na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów. 11)Dowód wniesienia wadium, 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; 2)Oferta winna zawierać dokumenty składane wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach