Przetargi.pl
Usługa konserwacji kotłowni gazowych i olejowych w obiektach Policji woj. małopolskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji kotłowni gazowych i olejowych w obiektach Policji woj. małopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kotłowni gazowych oraz kotłów gazowo-olejowych w obiektach Policji woj. małopolskiego. 2. Przegląd kotłowni wykonany ma być raz w miesiącu, do dnia 20 każdego miesiąca oraz każdorazowo na wezwanie użytkownika w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości pracy systemu urządzeń grzewczych kotłowni c.o. Usługi, wymienione w ust. 4, winny być wykonywane zgodnie z potrzebami wynikającymi z obsługi danego kotła, przy zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania kotłów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, w którym: a) określone zostały zadania, na jakie podzielono zamówienie; b) podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych kotłów dla danego zadania; c) określono daty realizacji poszczególnych zadań. 4. W ramach zamówionej usługi obowiązkami Wykonawcy będzie: a) zapewnienie dozoru kotłowni przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r., Nr 89, poz. 828 z późn.zm.); b) dozór kotłów w sposób zapewniający bezpieczeństwo obsługi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.05.1996 r. w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej (Dz.U. z 1996r., Nr 62, poz. 287) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (j.t. - Dz.U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.); c) dozór kotłowni w sposób zapewniający bezpieczeństwo otoczenia oraz zachowanie wymagań ochrony środowiska; d) uruchomienie kotłowni na sezon grzewczy i wyłączenie po sezonie; e) nadzór nad prawidłową pracą kotłowni i urządzeń w niej zlokalizowanych; f) nadzór nad procesem spalania z uwzględnieniem optymalnego zużycia paliwa; g) wizualne sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych i układu wodnego; h) sprawdzenie na bieżąco zabezpieczeń termicznych i ciśnieniowych oraz innych urządzeń technicznych; i) kontrola stanu połączeń i zabezpieczeń elektrycznych; j) sprawdzanie i uzupełnianie ciśnień w zbiornikach przeponowych; k) przegląd i czyszczenie kotłów oraz czujki płomienia w palnikach; l) czyszczenie i regulacja palników; m) w razie potrzeby zmiana i przestawienie ogrzewania kotłów z gazowego na olejowe; n) uzupełnianie soli w stacjach uzdatniania wody lub kationitu w zmiękczaczach wody; o) sprawdzenie szczelności instalacji gazowych i olejowych kotłowni; p) usuwanie na bieżąco drobnych usterek - uszczelnienie połączeń, likwidacja wycieków itp.; q) sprawdzenie zbiorników oleju pod kątem szczelności; r) sprawdzenie nastaw regulatorów kotłowych; s) wykonanie testów elementów automatyki; t) wykonanie raz w roku próby szczelności instalacji gazowej w obiekcie, w którym znajduje się kotłownia oraz potwierdzenie tego protokołem szczelności instalacji gazowej; u) sporządzenie protokołu potwierdzającego wykonane czynności serwisowe przeglądu, usunięcia usterek oraz wykonanych napraw; v) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej poszczególnych kotłów w zakresie cyklicznych zapisów parametrów eksploatacyjnych, określania bieżącego stanu technicznego urządzeń oraz prowadzonych napraw i konserwacji urządzeń; w) dokonywania potwierdzenia wykonanych czynności i każdorazowej obecności w kotłowni poprzez każdorazowy wpis do dzienniku pracy kotłowni (kotła). 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących czynności w ramach przeglądu kotłowni raz w miesiącu: a) dokonać sprawdzenia prawidłowości pracy kotłowni i urządzeń w niej zlokalizowanych; b) dokonać sprawdzenia procesu spalania z uwzględnieniem optymalnego zużycia paliwa; c) dokonać wizualnego sprawdzenia szczelności przewodów paliwowych i układu wodnego; d) dokonać sprawdzenia zabezpieczeń technicznych i ciśnieniowych; e) dokonać kontroli stanu połączeń i zabezpieczeń elektrycznych; f) dokonać sprawdzenia i uzupełnienia ciśnienia w zbiornikach przeponowych; g) dokonać uzupełnienia soli w stacjach uzdatniania wody lub kationity w zmiękczaczach wody; h) wykonanie prac serwisowych musi być potwierdzone protokołem sporządzonym przy udziale użytkownika urządzenia z określeniem ewentualnych uszkodzeń lub zaleceń wykonania niezbędnych napraw. Ponadto protokół musi zawierać odczyty parametrów pracy urządzeń; i) zapewnić materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania serwisu lub wymiany elementów uszkodzonego urządzenia w cenie jednostkowej 100 zł. na każde urządzenia; j) prowadzić dokumentację eksploatacyjną poszczególnych kotłów w zakresie cyklicznych zapisów parametrów eksploatacyjnych, określania bieżącego stanu technicznego urządzeń oraz prowadzonych napraw i konserwacji urządzeń. 6. Wykonawca świadczący usługę konserwacji musi posiadać służby pogotowia awaryjnego (technicznego) świadczącego usługę całą dobę lub posiadać gotowość do usuwania bieżących awarii w czasie reakcji tj. maksymalnie do 3-4 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia lub zespołem osób z odpowiednimi uprawnieniami, w szczególności do wykonywania prac na stanowisku dozoru w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń należących do Grupy 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne. Posiadane uprawnienia winny być wydane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) oraz Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20.2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r., Nr 141, poz. 1189), 3) dysponują odpowiednią aparaturą kontrolno-pomiarową i urządzeniami automatycznej regulacji kotłów i urządzeń. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 2. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (co najmniej 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia lub zespół osób z odpowiednimi uprawnieniami) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 2) decyzję o nadaniu uprawnień do wykonywania prac na stanowisku dozoru w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń należących do Grupy 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne wydanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) oraz Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20.2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r., Nr 141, poz. 1189).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach