Przetargi.pl
Sporządzenie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Puchaczów

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Puchaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Puchaczów na: a/ Zadanie 1 Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Puchaczów - obszar Puchaczów Centrum i Stara Wieś - około 500 ha b/ Zadanie 2 Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze całej gminy. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r., poz. 647) 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3) ustawą z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz.U. nr 106, poz. 675), 4) ustawą z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, późn. zm.) 5) przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. 3. Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi: 1) wykonanie analiz posiadanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium i wniesionych wniosków udostępnionych przez Zamawiającego, 2) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji sposobu rozpatrzenia wniosków dotyczących projektu miejscowego planu, 3) opracowanie projektu zmiany planu i zmiany studium (cześć tekstowa i graficzna), zgodnie z wymogami art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 4) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego i studium, 5) opracowanie wniosku o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli taki jest wymagany, 6) uzyskanie opinii Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej oraz naniesienie zmian z niej wynikających do projektu planu, 7) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu z właściwymi organami, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami odrębnymi, 8) naniesienie zmian, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu, 9) wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, 10) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć w sprawie wniesionych uwag do projektu miejscowego planu wraz z uzasadnieniem, 11) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć o sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania, 12) opracowanie ostatecznego projektu planu (uchwała, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia w sprawach nieuwzględnionych uwag oraz sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania) celem przedstawienia Radzie Gminy Puchaczów. 13) zredagowanie wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 14) zredagowanie wykazów o który mowa w § 12 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 15) uczestnictwo w posiedzeniach: Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, Komisjach Rady Gminy Puchaczów, sesjach Rady Gminy Puchaczów, poświęconej tej tematyce oraz udział w dyskusjach publicznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu, 16) uczestnictwo w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury. 17) Przeprowadzenie Strategicznej oceny Oddziaływania na Środowisko projektu miejscowego planu o którym mowa w pkt. 1 lit. a-b, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), w szczególności: a) uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko z RDOŚ i PPIS, b) sporządzenie prognozy oddziaływana na środowisko, c) poddanie projektu miejscowego planu wraz z prognozą oddziaływana na środowisko opiniowaniu przez właściwe organy (RDOŚ i PPIS), d) uwzględnienie ustaleń zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko oraz opinii organów (RDOŚ i PPIS), oraz rozpatrzenie uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa, e) złożenie pisemnego podsumowania zawierającego uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu w odniesieniu do rozpatrywanych rozwiązań alternatywnych, a także informacji zgodnie z art. 55 ust. 3 w/w ustawy, f) sporządzenie uzasadnienia zawierającego informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej i papierowej: a) wersja papierowa - część tekstowa planu stanowiąca treść uchwały - 4 egz. wraz z załącznikami i 1 egz. graficznym przygotowanym do publikacji, - część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:2000 - 4 egz. - część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:2000 - 1 egz. laminowany i oprawiony w listwy, - prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 4 egz. - prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 3 egz. b) wersja elektroniczna: - część tekstowa planu - 2 egz. - część graficzna planu opracowana w (AUTOCAD 2008 lub 2012) w formacie pdf, jpg, tiff z zachowaniem skali 1:2000 przy rozdzielczości minimum 300 dpi oraz w formacie dwg - 2 egz - prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 2 egz. - prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 2 egz. c) opracowania powinny się prawidłowo wyświetlać i umożliwiać edycję w oprogramowaniach posiadanych przez Zamawiającego (MS WORD 2007). 5. Mapy, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zostaną pozyskane na koszt Wykonawcy dla całości obszaru opracowania w skali 1 : 2000 i 1 : 10 000. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach