Przetargi.pl
Przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy, informatora oraz legitymacji

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy, informatora oraz legitymacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy, informatora oraz legitymacji. 2. W skład usługi wchodzi wykonanie następujących rodzajów zadań: 1. KALENDARZ na 2013 r. określany dalej jako Zadanie 1, 2. MAŁY KALENDARZ na 2013 r. (w formie wizytówki) określany dalej jako Zadanie 2, 3. INFORMATOR (w formie książeczki) określany dalej jako Zadanie 3, 4. KALENDARZ WYDARZEŃ KULTURALNYCH, SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH na 2013 r. określany dalej jako Zadanie 4, 5. LEGITYMACJA określana jako Zadanie 5. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest opracowanie graficzne kalendarza na 2013 r. z nadrukiem, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Opis: -kalendarz plakatowy, -wymiar: B2 480 x 680 mm, -papier: kreda połysk 250 g, lakier UV, -druk: 4/0, -oprawa: listwa srebrna z zawieszką po krótkim boku, -ilość: 200 szt. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest opracowanie graficzne małego kalendarza na 2013 r., wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Opis: -wymiar: 85 x 55 mm, -papier: kreda połysk 350 g, -druk: dwustronny 4/4, -kształt narożników: zaokrąglone, -rodzaj zabezpieczenia produktu: folia połysk obustronnie, -ilość: 1000 szt. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest opracowanie graficzne informatora, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie informatora do siedziby Zamawiającego. Opis: -wymiar: 99 x 210 mm (1/3 formatu A4, pion), -rodzaj: informator szyty, 2 zszywki, -papier: kreda połysk 300 g (okładka), 150 g (wnętrze), -ilość stron z okładką: 4+6, -lakierowanie, foliowanie okładki: standard, -druk dwustronny 4/4, -ilość: 1000 szt. Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest opracowanie graficzne kalendarza wydarzeń kulturalnych, sportowych i turystycznych na 2013 r., skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie kalendarza do siedziby Zamawiającego. Opis: -ilość: 5 000 egzemplarzy, -całość format 210 x 150 mm po złożeniu, zszywany, poziom, -okładka 4+4, folia 1 + 0, papier kreda 300 g wg załączonego projektu stron zewnętrznych, -papier kreda 115 g mat w ilości 38 czarno-białych stron + 8 kolorowych, dane tekstowe i zdjęcia przekaże Zamawiający. Zadanie 5 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 5 jest opracowanie graficzne legitymacji, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie legitymacji do siedziby Zamawiającego. Opis: -ilość: 16 szt., -format 105 x 155 mm, składana, -oprawa twarda, kolor bordowy, napis kolor czarny. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach