Przetargi.pl
Sporządzenie projektów planów zagospodarowania przestrzennego

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3126224 , fax. 071 3126229
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1 1
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3126224, fax. 071 3126229
    REGON: 93193510600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów planów zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6) zapewnią 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane usługi; 7) spełnią warunek, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 );
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty przetargowej ( druk stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ); b) wypełniony formularz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (druk stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy d) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (druk stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ), e) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 zamówień na prace o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że prace te zostały wykonane należycie (druk formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawniania, jeżeli ustawy wymagają obowiązek posiadania takich uprawnień, g) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000 zł; h) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, i) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wraz z określeniem jego zakresu, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Kserokopia pełnomocnictwa powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 3) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) lub pkt 1) lit c) - zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni złożyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów - wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę upoważnioną oraz opieczętowane imienną pieczątką osoby podpisującej oraz pieczątką firmową. 7) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wynikające z Art. 24 ust. 1 pkt 1-9 muszą być złożone odpowiednio przez każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.prusice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach