Przetargi.pl
Sporządzenie planu zagospodarowania terenu oraz zmiany punktowej w obo-wiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko, wraz z przygotowaniem map do celów planistycznych.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie planu zagospodarowania terenu oraz zmiany punktowej w obo-wiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko, wraz z przygotowaniem map do celów planistycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie jednego planu zagospodarowania we wsi Witów i jednej zmiany w obowiązu-jącym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego we wsi Kościelisko w gminie Kościelisko wraz z przygoto-waniem map do celów planistycznych, dla: 1) jednego planu zagospodarowania na terenie sołectwa Witów: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Siwej Polany we wsi Witów (Uchwała Rady Gminy Kościelisko Nr XIX-151-12 z dnia 29 października 2012 roku) 2) jednej zmiany obowiązującego planu na terenie sołectwa Kościelisko: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części wsi Kościelisko w gminie Kościeli-sko (Uchwała Rady Gminy Kościelisko Nr XVII-128-12 z dnia 31 lipca 2012 roku) Treść i zakres zmian zostały określone w uchwałach oraz załącznikach graficznych do ww uchwał, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Orientacyjna łączna powierzchnia terenów objętych zadaniem wynosi około 26 ha z czego, dla poszczególnych zadań powierzchnie kształtują się następująco: Nr uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu oraz skró-towa nazwa planu Zestawienie powierzchni (zakres opracowania planu) 151/12 Witów Siwa Polana 21 ha 128/12 Kościelisko Rysulówka część pd.wsch. 5 ha Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2012 poz.647) oraz ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowi-sku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), Opracowania winny spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania), w tym m.in.: ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2012 poz. 647), rozporządzenie w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzen-nego (Dz. U. nr 164 poz. 1587 ze zmianami), ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społe-czeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami), Zadania obejmować winny strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. Procedurę planów należy prowadzić równolegle. Plany należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej. Rysunki zmian punktowych wykonane będą w skali 1:1000. Opracowania dot. poszczególnych planów należy wykonać w ilości: niezbędnej do weryfikacji na etapie koncepcji (po 1 egzemplarzu w formie papierowej i elektronicznej) - tekst i rysunek planu. niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: (min. 2 egzemplarzy) tekst i rysunek planu, (min. 2 egzemplarze) tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko, (min. 2 egzem-plarze) tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego, niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko (min. po 2 egzemplarzy w formie papierowej i elek-tronicznej) - tekst i rysunek planu. Wykonawca winien sporządzić elektroniczne wersje zmian punktowych w programie Corel oraz zapisie umożliwiają-cym publikację i wydruk (w skali) w formacie tif lub jpg. CPV 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71354000-4 - Usługi sporządzania map
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 - 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe - ZP.271.2.2013). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28 stycznia 2013 roku do godz. 10.00. (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unie-ważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, która została wybrana jako najkorzystniejszą. 8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, zostanie zwrócone niezwłocznie po za-warciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 20 ust. 7 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomoc-nictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wyko-nawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach