Przetargi.pl
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla terenu Gminy Oświęcim, dalej rozumianych jako decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2013-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla terenu Gminy Oświęcim, dalej rozumianych jako decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla terenu Gminy Oświęcim, dalej rozumianych jako decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający przewiduje, iż w 2014 r. ilość opracowanych projektów decyzji wraz z zmianami już wydanych decyzji, będzie kształtowała się na poziomie ok. 250 szt, przy czym ilość ta może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od składanych wniosków mieszkańców. Opracowane projekty powinny być przygotowane w wersji elektronicznej i w wersji papierowej i podpisane przez osobę wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów (zgodnie z art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonali usługi sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w ilości nie mniejszej niż 150 szt. rocznie. Projekty powinny zawierać wymagane załączniki: 1.decyzja o warunkach zabudowy: a)załącznik graficzny do decyzji, b)wyniki analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu c)załącznik graficzny do wyników analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu d) analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu e)załącznik graficzny do ww. analizy f)tabelaryczne zestawienie parametrów działek i budynków objętych analizą g)dokumentacją fotograficzną do analizy zawierającą fotografie terenu objętego analizą oraz co najmniej 3 fotografie różnych budynku objętych analizą 2.decyzja o ustalenie lokalizacji celu publicznego: a)załącznik graficzny do decyzji, b)analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu z załącznikiem graficznym 3.zmiana decyzji o warunkach zabudowy: a)wyniki analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu określające czy zmiana wpływa na ustalenia decyzji pierwotnej b)analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu określającą czy zmiana wpływa na ustalenia decyzji pierwotnej oraz jeżeli zmiana wymaga opracowania: c)załącznik graficzny do decyzji, d)załącznik graficzny do wyników analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu e) załącznik graficzny do analizy 4.zmiana decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego a)załącznik graficzny do decyzji - w przypadku gdy zmiana wymaga jego opracowania b)analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu określającą czy zmiana wpływa na ustalenia decyzji pierwotnej Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na rzecz Gminy Oświęcim. Terminy wykonania Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia po otrzymaniu kompletnych materiałów, niezbędnych do opracowania projektu z Urzędu Gminy Oświęcim w nieprzekraczalnym terminie -dwa tygodnie dla projektów decyzji o warunkach zabudowy -tydzień dla projektów decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Odbiór przedmiotu zamówienia następował będzie na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego, odrębnego dla: -projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy; -projektów decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego, projektów zmian przedmiotowych decyzji, który zaakceptowany przez obie strony będzie podstawą do złożenia rachunku/faktury odrębnego(-ej) dla projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz dla projektów decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego, projektów zmian przedmiotowych decyzji. Przy czym za zmianę projektu decyzji dokonywaną w trakcie trwania postępowania tj. nie zakończonego decyzją Wójta Gminy Oświęcim środki finansowe nie będą podlegały liczeniu. Termin wykonania umowy od zawarcia umowy do 31.12.2014r. Za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie projektów decyzji w terminach wskazanych powyżej zostaną ustalone kary umowne oraz prawo do roszczenia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach