Przetargi.pl
BZP.271.111.2013 świadczenie w 2014 r. usługi Ochrona fizyczna obiektów stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane oraz usługa monitorowania obiektów.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.111.2013 świadczenie w 2014 r. usługi Ochrona fizyczna obiektów stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane oraz usługa monitorowania obiektów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi Ochrona fizycznej obiektów stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane oraz usługa monitorowania obiektów Zakres usług związanych z realizacją obejmuje : 1.Ochrona Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego: 1.1.stała ochrona fizyczna w zakresie 24 h wykonywanej przez pracownika firmy ochroniarskiej na terenie Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego z dodatkowym obowiązkiem doglądu terenu Parku poprzez zestaw telewizji przemysłowej zamontowany w udostępnionym pomieszczeniu. 1.2.Podejmowanie działania prewencyjnych polegających na zapobieganiu aktom dewastacji, wandalizmu i innych wykroczeń oraz przestrzegania regulaminu Parku Miejskiego przyjętego uchwałą nr XLiV/581/2013 Rady Miasta Zakopane z dnia 25 lipca 2013 r., wzywając jednocześnie na wsparcie uzbrojony patrol firmy ochroniarskiej czy w razie potrzeby Straż Miejską, Policję, 1.3działania prewencyjne polegające na czasowym postoju grupy interwencyjnej w Parku Miejskiego lub w miejscu wyznaczonym tj. przy budynku Plac Niepodległości nr 6 oraz przynajmniej dwudziestu krotnym patrolu pieszego przez pracownika firmy ochroniarskiej po wyznaczonej trasie na terenie Parku Miejskiego, przy czym w godzinach nocnych ( 20.00 do 6.00 ) min. 7 krotnym, 1.4.usługa monitoringu z interwencją grupy patrolowej 2.Ochrona placu zabaw zlokalizowanym na dolnej równi krupowej. 2.1.stała ochrona fizyczna w zakresie 12 h wykonywanej przez pracownika firmy ochroniarskiej na terenie placu zabaw zlokalizowanym na dolnej równi krupowej. 2.2.Podejmowanie działania prewencyjnych polegających na zapobieganiu aktom dewastacji, wandalizmu i innych wykroczeń oraz przestrzegania regulaminu placu zabaw przyjętego uchwałą nr XLV/599/2013 Rady Miasta Zakopane z dnia 26 września 2013 r wzywając jednocześnie na wsparcie uzbrojony patrol firmy ochroniarskiej czy w razie potrzeby Straż Miejską, Policję. 2.3.usługa monitoringu z interwencją grupy patrolowej. Zamawiający informuje ,ze Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa winien we własnym zakresie wyposażyć obiekt objęty ochroną fizyczną w elektroniczny system ewidencjonowania wykonanych obchodów przez pracownika/pracowników z możliwością kontroli przez zamawiającego oraz system łączności (telefon stacjonarny, telefon komórkowy) pozwalający na kontakt z pracownikiem . 3.Usługa monitoringu z interwencją grupy patrolowej budynku położonego w Zakopanem przy ulicy Bulwary Słowackiego nr 9 dawny hotel Bristol 3.1.Obiekt przeznaczony jest do sprzedaży w związku z czym przewiduje się wyłączenie tej części zadania z umowy w ciągu roku. 3.2.Obiekt wyposażony jest w system alarmowy składający się: centrali GTY 16, obudowy centrali, akumulator, czujek PIR+MW, klawiatury LCD, sygnalizator zewnętrzny, moduł rozszerzenia, 3.3.Wykonujący usługę musi wyposażyć obiekt w nadajnik, obudowę nadajnika, akumulator, zasilacz do nadajnika, antenę, Zamawiający wymaga aby dojazd grupy interwencyjnej po otrzymaniu zgłoszenia interwencji nastąpił w czasie nie dłuższym niż 5 min. w godzinach nocnych a w godzinach szczytu 14 min. Postój grupy interwencyjnej w rejonie Parku Miejskiego w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego min. 6/24 h udokumentowany wskazaniem GPS pojazdu z możliwością kontroli przez zamawiającego . Wykonawca ma zagwarantować pełne umundurowanie pracownika ochrony obejmujące obuwie, spodnie ,bluzę, kamizelkę, nakrycie głowy . ( Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza ma nie później niż w dniu podpisania umowy przedstawić zamawiającemu grafikę umundurowania pracownika ochrony ) Osoby którymi dysponuje wykonawca ,którzy będą nadzorować obrazz zainstalowanych kamer i podejmować działania prewencyjne polegającena zapobieganiu aktom dewastacji, wandalizmu i innych wykroczeń wparku miejskim nie mogą posiadać orzeczenia o stopniu niesprawności inwalidztwa oraz nie mogą mieć więcej niż 55 lat w dniu wykonywania obowiązków,. Osoby którymi dysponuje wykonawca do świadczenia usług objętych zamówieniem mogą pełnić swoje obowiązki maksymalnie tylko po 12 h na dobę ,nie dopuszcza się nadgodzin Członkowie grupy interwencyjnej muszą posiadać licencję pracownika ochrony min. I stopnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach