Przetargi.pl
Dozór całodobowy (wraz z sobotami, niedzielami i świętami) obiektów znajdujących się na placu budowy Domu Dziecka w Jaszczurowej gmina Mucharz, w ramach inwestycji - Budowa Zbiornika Wodnego Świnna Poręba

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6284106 , fax. (012) 4232153
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 22
    31-109 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6284106, fax. (012) 4232153
    REGON: 35711356100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór całodobowy (wraz z sobotami, niedzielami i świętami) obiektów znajdujących się na placu budowy Domu Dziecka w Jaszczurowej gmina Mucharz, w ramach inwestycji - Budowa Zbiornika Wodnego Świnna Poręba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozór całodobowy (wraz z sobotami, niedzielami i świętami) obiektów znajdujących się na placu budowy Domu Dziecka w Jaszczurowej gmina Mucharz, w ramach inwestycji - Budowa Zbiornika Wodnego Świnna Poręba Szacunkowa wartość zamówienia:85536.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 3. a) załączą do oferty koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. b) załączą do oferty wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, oraz dokumenty (listy referencyjne) potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia wymienionych w ww. wykazie. c) załączą do oferty wykaz kadry (min 3 osoby) przeznaczonej do wykonania zamówienia wraz z podaniem uprawnień pracowników. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny na dzień składania ofert dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego, czyli odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy składającego ofertę. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku spółek cywilnych wymagana jest umowa spółki oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 5 a SIWZ, c) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. d) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, e) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. f) dokumenty (listy referencyjne) potwierdzające, że wykonane usługi, o których mowa w pkt 5e SIWZ zostały wykonane należycie - należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej dwóch usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia . g) wykaz kadry (min 3 osoby) przeznaczonej do wykonania zamówienia wraz z podaniem uprawnień pracowników. h) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ. i) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane wraz z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. j) oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ. k) oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl (zakładka: zamówienia publiczne - ogłoszenia)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach