Przetargi.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości na terenie gminy Słupno w 2012 roku

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości na terenie gminy Słupno w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych, które podzielone zostały na następujące części: 1. określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych gminnych przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym oraz w trybie przetargowym (do operatu należy dołączyć dokumentację fotograficzną), 2. określających wzrost wartości nieruchomości w wyniku podziału działki- w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tego tytułu (do operatu należy dołączyć protokół z oględzin w terenie), 3. określających wzrost wartości nieruchomości w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej w postaci sieci wodociągowej - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tego tytułu (do operatu należy dołączyć protokół z oględzin w terenie), 4. określających wzrost wartości nieruchomości w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej w postaci sieci kanalizacji sanitarnej - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tego tytułu (do operatu należy dołączyć protokół z oględzin w terenie), 5. określających wzrost wartości nieruchomości w wyniku wybudowania drogi - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tego tytułu (do operatu należy dołączyć protokół z oględzin w terenie), 6. określających wzrost wartości nieruchomości w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego (do operatu należy dołączyć protokół z oględzin w terenie). II. Przewidywane maksymalne do wykonania w 2012r ilości operatów szacunkowych: 1. działka gruntu do zbycia - do 10 działek, 2. działka gruntu podlegająca podziałowi - do 30 działek, 3. działka gruntu do naliczenia opłaty adiacenckiej od sieci wodociągowej- do 100 działek, 4. działka gruntu do naliczenia opłaty adiacenckiej od sieci kanalizacji sanitarnej - do 100 działek, 5. działka gruntu do naliczenia opłaty adiacenckiej od wybudowanej drogi- do 100 działek, 6. zmiana planu zagospodarowania przestrzennego (do operatu należy dołączyć protokół z oględzin w terenie) - do 10 działek. III. Szczegółowe informacje dotyczące terminów realizacji zamówienia: Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia do dnia 31.12.2012 r. Terminy wykonania operatów szacunkowych dla poszczególnych zgłoszeń pośrednich (partii) nie przekroczy: 1) działka gruntu do zbycia - 14 dni od otrzymania zgłoszenia, 2) działka gruntu podlegająca podziałowi - do naliczenia opłaty adiacenckiej - 21 dni od otrzymania zgłoszenia, 3) działka gruntu do naliczenia opłaty adiacenckiej od sieci wodociągowej - 21 dni od otrzymania zgłoszenia, 4) działka gruntu do naliczenia opłaty adiacenckiej od sieci kanalizacji sanitarnej - 21 dni od otrzymania zgłoszenia, 5) działka gruntu do naliczenia opłaty adiacenckiej od wybudowanej drogi - 30 dni od otrzymania zgłoszenia, 6) działka gruntu do naliczenia opłaty planistycznej - 21 dni od otrzymania zgłoszenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym, udzielania stronom wyjaśnień odnośnie sporządzonej wyceny oraz każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych na swój koszt. V. Dopuszcza się możliwość złożenia ofert częściowych, tj. obejmujących tylko wybrane części zgodnie z podziałem zawartym w ust. I niniejszego działu, podając cenę za jedną nieruchomość brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach