Gmina Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3570251 , fax. 52 3540490
- Data zamieszczenia: 2012-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
ul. Królowej Jadwigi 43 43
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3570251, fax. 52 3540490
REGON: 00053969600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Łojewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Rodzaj zamówienia: usługi II. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Łojewo o pow. ca 100 ha w zakresie zgodnym z uchwałą Nr XV/119/2012 Rady Gminy Inowrocław z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Łojewo, ze studium uwarunkowań, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2012.647), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.). 1. Opracowanie końcowe winno być przekazane w następującym zakresie i formie: 1.1. Plan (część opisowa i graficzna) winien być wykonany w technice tradycyjnej (7 egz.) oraz elektronicznej. Dokumentacja winna być przygotowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. 2008, Nr 232 poz. 1568 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych tj. w formacie XML (Dz. U. 2011, Nr 197, poz. 1172)(oprogramowanie zgodne z rozporządzeniem to EDAP); 1.2. Kompletne ustalenia dla poszczególnych terenów winny być zapisane w odrębnych jednostkach redakcyjnych (np. paragrafach lub kartach terenu); 1.3. Jednostki redakcyjne tekstu odnoszące się do obiektów przestrzennych (terenów, linii zabudowy) muszą posiadać niepowtarzalne identyfikatory (niejawny: np. identyfikator elementu XML lub jawny: np. niepowtarzalny numer paragrafu lub karty, oraz muszą zawierać odwołanie do obiektu, do którego się odnoszą (niejawny w formie identyfikatora obiektu przestrzennego lub jawny w formie pełnego symbolu terenu: numer/przeznaczenie); 1.4. Dokumentację mapową - graficzną - należy przygotować w wersji czarno - białej lub barwnej 7 egz. - wydruku w wersji papierowej oraz w plikach o rozszerzeniu: .jpg i .tiff w rozdzielczości 600dpi; 2. Zakres usługi obejmuje, w szczególności: 2.1. Prace wstępne (przygotowawcze), w tym: inwentaryzację urbanistyczną, ocenę stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, 2.2. Analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2.3. Opracowanie projektów ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, projektu zawiadomienia o przystąpieniu do sporządzania planu wraz z rozdzielnikiem, projektu wystąpienia o uzgodnienie/zaopiniowanie wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, projektu wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały rady gminy wraz z załącznikami, 2.4. Sporządzenie projektu planu oraz opracowań towarzyszących (koncepcji zaopatrzenia terenu w energię elektryczną, prognozy wpływu na środowisko ustaleń planu, ekofizjografii terenu objętego planem, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, wniosku na uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolne), 2.5. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym: przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu planu, sporządzone na podstawie odpowiednio art. 42 ust. 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2010r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) 2.6. Prezentację projektu planu władzom gminy na każdym etapie sporządzania planu, 2.7. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentację projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Inowrocławiu, 2.8. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 2.9. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, 2.10. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, 2.11. Analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 2.12. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w pkt 2.11., 2.13. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia, 2.14. Skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych. 3. W ramach umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy: 3.1. Uchwałę Nr XV/119/2012 Rady Gminy Inowrocław z dnia 28 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Łojewo, 3.2. Podkłady mapowe do sporządzenia planu w skali 1:1000 wraz z ich wersją elektroniczną (plik w formacie DWG), 3.3. Komplet map ewidencyjnych w skali 1:5000 dla terenu objętego planem, 3.4. Komplet map glebowych dla terenu objętego planem, 3.5. Wypisy z rejestru gruntów dla terenu objętego planem, 3.6. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Inowrocław wraz ze zmianą, 3.7. Obowiązujące plany miejscowe, 3.8. Kopie uchwał o przystąpieniu do sporządzenia planu lub zmiany planu, 3.9. Wykaz i kopie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 3.10. Wykaz i kopie pozwoleń na budowę dla terenów objętych planem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji elewacji budynku oraz terenu zewnętrznego dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Błonie 6 w Inowrocławiu
Dodano: 2015-05-06 - minimum 200 a maksimum 250 projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu miasta Torunia w roku 2014
Dodano: 2014-01-15 - Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Dodano: 2014-01-09 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Dodano: 2013-12-24 - Sporządzanie minimum 200 a maksimum 250 projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu miasta Torunia w roku 2013.
Dodano: 2013-01-24 - SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY SZUBIN
Dodano: 2012-12-10 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębów geodezyjnych Łojewo, Góra, Łąkocin, Witowy, Karczyn Wieś i Bachorze Łęgi
Dodano: 2012-10-09 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nas obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Gnojno
Dodano: 2012-05-18 - Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą architektoniczno-urbanistyczną dla wniosków, które wpłynęły w okresie od sierpnia do grudnia 2011r.
Dodano: 2011-11-21 - sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla ternu miasta Torunia w roku 2011.
Dodano: 2011-02-15