Gmina Fabianki ogłasza przetarg
- Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2517210 , fax. 054 2517229
- Data zamieszczenia: 2014-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
Fabianki 4 4
87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2517210, fax. 054 2517229
REGON: 91086684400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia będzie : 1)Opracowanie projektów decyzji: - o ustaleniu warunków zabudowy (art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) wraz z analizą stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizacje inwestycji oraz warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy (art. 53 ust. 3 ww. ustawy ) oraz niezbędnymi analizami i wynikami tych analiz, o których mowa w aktach wykonawczy do ww. ustawy wraz z załącznikiem graficznym do projektu decyzji analizy i wyników analizy - po przeprowadzeniu wizji w terenie, potwierdzonej dokumentacją fotograficzna, którą na żądanie Zamawiającego wykonawca musi mu udostępnić - w ilości do 300 szt. - o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami graficznymi (art. 50 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) oraz analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji oraz warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy (art. 53 ust. 3) - do 60 szt. - zmieniające wcześniej wydane decyzje - do 40 szt. Z zachowaniem wymogów przewidzianych przez przepisy prawa w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projektów decyzji w oparciu o wnioski o wydanie w/w decyzji, które wpłyną do Urzędu Gminy Fabianki od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r. roku, w szacowanych ilościach, tj. 2)Uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji, dla których sporządzany jest projekt objęty zamówieniem , do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. 3)Opracowanie projektów decyzji będących przedmiotem zamówienia przygotowanych na podstawie wniosków, które wpłyną do Zamawiającego do dnia 31 grudnia 2015 r. oraz uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących opracowanych projektów decyzji, mimo ze termin zakończenia postępowania ostateczna decyzją upłynie po 31 grudnia 2015 r. Zakres określony wyżej może ulec zmianie i wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji elewacji budynku oraz terenu zewnętrznego dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Błonie 6 w Inowrocławiu
Dodano: 2015-05-06 - minimum 200 a maksimum 250 projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu miasta Torunia w roku 2014
Dodano: 2014-01-15 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Dodano: 2013-12-24 - Sporządzanie minimum 200 a maksimum 250 projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu miasta Torunia w roku 2013.
Dodano: 2013-01-24 - SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY SZUBIN
Dodano: 2012-12-10 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębów geodezyjnych Łojewo, Góra, Łąkocin, Witowy, Karczyn Wieś i Bachorze Łęgi
Dodano: 2012-10-09 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Łojewo
Dodano: 2012-10-09 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nas obszarze Gminy Inowrocław w części obrębu geodezyjnego Gnojno
Dodano: 2012-05-18 - Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą architektoniczno-urbanistyczną dla wniosków, które wpłynęły w okresie od sierpnia do grudnia 2011r.
Dodano: 2011-11-21 - sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla ternu miasta Torunia w roku 2011.
Dodano: 2011-02-15