Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu i remont pomieszczeń leśniczówki Stara Rzeka.

Nadleśnictwo Osie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-150 Osie, Rynek 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3329503 , fax. 52 3329381
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Osie
    Rynek 11 11
    86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3329503, fax. 52 3329381
    REGON: 09055070400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu i remont pomieszczeń leśniczówki Stara Rzeka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem projektowanej inwestycji jest wymiana konstrukcji dachu z drewnianej pokrytej papą na betonową nad częścią gospodarczą przylegającą do budynku mieszkalnego leśniczówki Stara Rzeka oraz przebudowa części mieszkalnej i gospodarczej na działce nr 5082 obręb Radańska Gm.Osie Budynek leśniczówki (zrealizowany w latach 20-tych XX wieku) wolnostojący murowany trzy kondygnacyjny (piwnica pod częścią budynku , parter z kancelarią i poddasze użytkowe ) z dachem drewnianym wysokim (płatwiowo-kleszczowym) dwu spadowym wysokim symetrycznym (nachylenie 45 stopni) pokryty płytami bitumicznymi falistymi Onduline na łatach i poszyciu z desek . Budynek leśniczówki wyposażony w instalacje wod-kan, c.o i elektryczną. Podłączony do istniejącej oczyszczalni przydomowej (studzienki na terenie działki) do istniejącej studni głębinowej własnej (hydrofor w piwnicy ) oraz do sieci energetycznej z słupa linii napowietrznej na działce . Roboty wykonania betonowego tarasu nad częścią gospodarczą przylegającą do leśniczówki oraz przebudowa pomieszczeń wewn. obejmują między innymi: 1. Wymianę konstrukcji dachu nad częścią gospodarczą przylegającą do budynku leśniczówki str. szczytowa południowa na dach bet. 1-spadowy z tarasem widokowym (balustrady drewn. ) 2.Wymiana pokrycia dachu nad częścią mieszkalną z płyt Onduline na blachodachówkę z naprawą dachu i wydłużeniem okapów zewn. 3.Montaż dodatkowych okien połaciowych na poddaszu. 4.Wykonanie wentylacji łazienek na parterze i poddaszu (przewody gięte i kominki wentyl. ponad dach) 5.Demontaż okien i osadzenie drzwi balkonowych z pokoi na taras (wykonanie zejścia na taras -stopień) 6.Wykonanie wydłużenia okapów zewn. dachu (wydłużenie z wzmocnieniem konstrukcji okap nad tarasem a=1,50m) 7.Rozbiórka istn. zabudowy z płyt GKF, rur c.o na parterze z wykonaniem nowych przejść instalacji w ścianach i posadzkach. 8.Rozbiórka pieca kaflowego na parterze 8.Rozbiórki posadzek na parterze i wykonanie nowych z izolacją na ubitym podłożu 9. Rozbiórki płytek ściennych w kuchni i łazience na parterze 10. Wymiana stolarki okiennej, bramy i drzwi do kotłowni w części gospodarczej 11.Wykonanie robót instalacji wewn. wod-kan, c.o i elektrycznej na parterze (remont i przebudowa) 12. Wymiana osprzętu wod-kan , grzejników , elektrycznego w zależności od stopnia zużycia 13.Wykonanie tynków wewn. i podłóg na parterze 14.Roboty wykończeniowe wewn. gipsowanie malowanie ścian i sufitów (remont) 15.Naprawa elewacji (pęknięcia) wzmocnienie siatką , malowanie 16.Roboty wykończeniowe zewn. płytki gres taras, tynki żywiczne , wykonanie balustrady- malowanie elem. drewn. 17 Wykonanie opaski i dojść z kostki bet. przed budynkiem. Roboty wykonywać w odpowiedniej kolejności zachowując przepisy BHP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3200,00 zł (słownie: trzytysiącedwieściezłotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BS Osie 51 8169 0006 0010 5398 2000 0030 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn.zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.10.2012 r. do godz. 10:00. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - wadium wnoszone w pozostałych formach może być wniesione na dwa sposoby- albo deponowane przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego albo załączone do oferty i składane w jednej kopercie wraz z ofertą przetargową. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. c) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osie.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach