Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Frąknowo

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Frąknowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Frąknowo o powierzchni około 715 ha z przeznaczeniem pod lokalizację farmy elektrowni wiatrowych zwanego dalej Planem w oparciu o uchwałą NR XIII/227/2011 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 24.11.2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Frąknowo. Opracowanie winno uwzględniać wymagania wynikające z : a)ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2003 .80.717 ,ze zmianami), b)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587) , c)ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko(Dz.U. 2008r. Nr 199,poz.1227 z późn. zm.) d)innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia 2.Opracowanie ekofizjograficzne na potrzeby planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Frąknowo zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155,poz. 1298 z 2002r). 3.Do obowiązków Wykonawcy należy na swój koszt pozyskanie we własnym zakresie innych potrzebnych materiałów do opracowania zamówienia. Materiały geodezyjne do opracowania planu przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego dostarcza Zamawiający. 4. Szczegółowy zakres zamówienia , o którym mowa w ust. 1 obejmuje: a)przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów , zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do czynności określonych w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe(wizję terenową zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), c) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego-dokument obejmujący tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku , d) rozpatrzenie wniosków w sprawie planu złożonych wcześniej oraz analiza wniosków o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, e) opracowanie projektu planu obejmującego tekst oraz rysunki planu w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, f) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych-prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji architektoniczno-urbanistycznej-uzyskanie pozytywnej opinii, g) sporządzenie projektu planu w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunki planu w ilość egzemplarzy w formie tekstowej / cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, h)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,(planu) spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, i) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt studium wraz prognozą oddziaływania na środowisko, j)analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii i uzgodnień oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie procedury opiniowania i uzgadniania, k) sporządzenie projektu planu do publicznego wglądu-przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem, l) uczestnictwo i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, ł) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, m) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, n) przedłożenie i prezentacja Radzie Miejskiej projektu planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag-projekt uchwały wraz z załącznikami, o) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, p) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności lub uchylenia uchwały przez Wojewodę. 5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia . 6. Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu pobranych materiałów niezwłocznie po ich wykorzystaniu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do niewykorzystania udostępnionych materiałów do celów innych niż opracowanie planu. 8. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest Urzędu Miejskiego w Nidzicy, przedmiotu zamówienia w następujących formach: 8.1. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego a) po 3 egz. rysunku planu technice barwnej w skali 1:2 000 w tym 1 egz. w technice barwnej zafoliowanym i oprawionym w listwy do zawieszenia i przenoszenia b) 3 egz. części tekstowej, c) część tekstowa i graficzna w wersji elektronicznej(2 płyt CD)-część tekstowa planu w formacie WORD, część graficzna planu na nośnikach elektronicznych w formacie umożliwiającym odczyt i wydruk - pdf lub innej po uzgodnieniu z Zamawiającym. 8.2. Opracowanie ekofizjograficzne: a) 2 egz. ekofizjografii w formie papierowej i jeden elektronicznej(1 płyta CD) 8.3. Prognoza oddziaływania na środowisko a) 2 egz. prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i jeden elektronicznej(1 płyta CD) b) rysunki, mapy w wersji kolorowej. 8.4. Dokumentacja planistyczna: a) komplet dokumentacji prac planistycznych wykonanej w 1 egzemplarzu-oryginał. 9.Treść projektu uchwały wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz.U. z 2011r. Nr 289,poz. 1699) celem publikacji w Dzienniku Urzędowym. 10. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w umowie, po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności uchwalonego planu z prawem Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach