Wójt Gminy Załuski ogłasza przetarg
- Adres: 09-142 Załuski, Załuski 67/4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6619096 , fax. 023 6619503
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Załuski
Załuski 67/4 67/4
09-142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 023 6619096, fax. 023 6619503
REGON: 00055127200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie map zasadniczych do celów projektowych na potrzeby opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Załuski dla miejscowości: Szczytniki, Michałówek, Karolinowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne polegające na wykonaniu map zasadniczych ze stanem własności w granicach prawnych w skali 1:1000 terenu położonego w gminie Załuski dla miejscowości: Szczytniki, Michałówek oraz Karolinowo - podkład geodezyjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), tj.: - osobą/ osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia tj. Świadectwo nadania uprawnień zawodowych zgodnie z Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych (przez siebie) za zgodność z oryginałem. Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą stronę przedkładanego dokumentu. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1-4 pzp - zgodnie z załącznikami nr 2 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oraz: 3. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 4. zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4 5. pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6. upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7. Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia tj. świadectwo nadania uprawnień zawodowych zgodnie z Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne. * w przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów: 0041-Śródmieście oraz 0030-Dzierzków.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu porównawczego, określającego podstawy nabycia na rzecz Skarbu Państwa - oraz jakim obecnie działkom odpowiadają parcele nabyte decyzją wywłaszczeniową Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Kielcach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej w formie wektorowo - obiektowej dla części gminy Nadarzyn, części gminy Brwinów i części gminy Raszyn
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie prac geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wykonania podziału działki ewidencyjnej nr 19 z obrębu 3-00-75 położonej w Warszawie w dzielnicy Rembertów oraz sporządzenia wykazu synchronizacyjnego dla Księgi Wieczystej WA6M/00030559/1
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie opracowania geodezyjnego projektu podziału nieruchomości pod realizację inwestycji drogowej do celów związanych z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania mapy do celów prawnych, rozliczającej cały dział pierwszy KW RA1R/00005733/6
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania analizy i oceny zgodności danych ewidencyjnych dot. działki położonej w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 21.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu synchronizacyjnego, rozliczającego KW Nr RA1R/00002412/9
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania podziału działki położonej w Radomiu przy ul. Grottgera.
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu porównawczego, działek położonych w Radomiu przy ul. Al. Józefa Grzecznarowskiego
Dodano: 2016-06-28