Przetargi.pl
Sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2011-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy Kościelisko wraz z przygotowaniem map do celów projektowych lub map do celów planistycznych, dla: 1) czterech zmian na terenie sołectwa Kościelisko: w rejonie ulic Budzówka i Rysulówka, w rejonie Pitoniówka, dla dz. 958, 959, 960, 968-5 w rejonie Polany Blachówka -w rejonie Sobiczkowa Bór 2) dwóch zmian na terenie sołectwa Witów: - obszar obejmujący przysiółek Biały Potok, - teren położony w południowej części Roli Szatanowej 3) czterech zmian na terenie sołectwa Dzianisz: - w rejonie Wójtostwo - w rejonie Zagrody Witowskie - część południowa - w rejonie Polana ( - dla dz. nr ew.: 8418-15, 8418-26 ( Treść i zakres zmian zostały określone w uchwałach oraz załącznikach graficznych do w/w uchwał podjętych w dniu 29 października 2010 roku, publikowanych na BIP Gminy Kościelisko Orientacyjna łączna powierzchnia terenów objętych zmianami wynosi około 24,95 ha, z czego, dla poszczególnych zmian przedmiotowe powierzchnie kształtują się następująco: Kościelisko - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 4,6 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 5,5 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 0,6 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 2,5 ha Witów - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 0,15 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 1,5 ha Dzianisz: - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 4,6 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 2,0 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 3,0 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko 0,5 ha Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informa-cji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na śro-dowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.). Opracowania winny spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania). Do obowiązków Wykonawcy, dla każdego zadania, należy w szczególności: 1. Przed przystąpieniem do zasadniczych prac projektowych - dokonanie rozpoznania sytuacji terenowej; 2. Przygotowanie przez uprawnionego geodetę map do celów projektowych lub map do celów planistycznych w odpowiedniej skali 1:1000 lub 1:500 - przekazanie 1 oryginału mapy do urzędu, mapa winna być przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 3. Przygotowanie ogłoszeń, zawiadomień, obwieszczeń oraz wystąpień o opinie i uzgodnienia; o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; a także innych pism, wyjaśnień w sprawach poszczególnych zadań 4. Sporządzenie ekofizjografii; 5. Sporządzenie projektu zmiany planu; 6. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko; 7. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego; 8. Zajęcie stanowiska do złożonych wniosków i uwag wniesionych do projektu zmiany planu; 9. Dostarczenie kompletnego opracowania do uchwalenia; 10. Przygotowanie podsumowania i uzasadnienia w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; 11. Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyki i Architektury oraz Komisji Planu Przestrzennego Zagospodarowania i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Gminy Kościelisko, dyskusjach publicznych, sesjach Rady Gminy Kościelisko - dotyczących poszczególnych zadań; 12. Skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej celem przekazania do Wojewody; 1) Zmiana planu dla każdego zadania sporządzona zostanie w postaci integralnie ze sobą związanych części: 1) Części tekstowej uchwały stanowiącej uchwałę Rady Gminy Kościelisko 2) Części rysunkowej, stanowiącej załącznik graficzny zawierający rysunek zmiany planu w skali 1:1000 lub 1:500. 2) Wykonawca odpowiada za zgodność dokumentacji w wersji elektronicznej z oryginałem w wersji papierowej. 3) Wykonawca odpowiada za zgodność opracowań oraz rysunków i tekstu zmian planów z przepisami prawa, jakość, przydatność oraz aktualność map do celów projektowych lub map do celów planistycznych sporządzonych w odpo-wiedniej skali 1:1000 lub 1:500, 4) Opracowania projektowe, dla każdego zadania, należy wykonać, w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości: 1). do weryfikacji na etapie koncepcji (po min 2 egzemplarze w formie papierowej i elektronicznej) - tekst i rysunek planu, 2.) niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: stosownie do rozdzielnika tekst i rysunek planu, tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko (min. 3 egzemplarze), tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego (min. 2 egzemplarze), prognoza skutków finansowych (min. 2 egzemplarze) 3). niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko (min. po 5 egzemplarzy w formie papierowej i elektro- nicznej) - tekst i rysunek planu 5) Kompletne końcowe opracowanie projektowe, stanowiące przedmiot umowy, które Wykonawca przekaże Zamawia-jącemu składać się będzie z: 1). rysunku zmiany planu w wersji papierowej - w ilości 5 egz., w tym 2 kolorowych, 2). tekstu zmiany planu w wersji papierowej - w ilości 5 egz., 3). elektronicznej wersji rysunku i tekstu planu - zapis na nośniku elektronicznym 5 egz., 4). teczki dokumentów formalno-prawnych oraz materiałów związanych ze sporządzeniem zmiany planu miejscowego. Wersja elektroniczna winna być sporządzona - teksty w formatach Word, PDF, rysunki : JPG, TIF, Corel; zapis na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe - ZP.341-6-2011). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2011 roku do godz. 10.00. (Decy-duje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach