Przetargi.pl
Sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2011-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościelisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dziesięciu zmian punktowych w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy Kościelisko. Orientacyjna łączna powierzchnia terenów objętych zmianami wynosi około 24,95 ha, z czego, dla poszczególnych zmian przedmiotowe powierzchnie kształtują się następująco: Kościelisko - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/277/10 4,6 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/278/10 5,5 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/279/10 0,6 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/280/10 2,5 ha Witów - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/271/10 0,15 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/272/10 1,5 ha Dzianisz: - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/273/10 4,6 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/274/10 2,0 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/275/10 3,0 ha - Uchwała Rady Gminy Kościelisko XLI/276/10 0,5 ha Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informa-cji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na śro-dowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.). Opracowania winny spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania). Zadanie obejmować winno strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. Procedurę wszystkich dziesięciu zmian punktowych należy prowadzić równolegle. Zmiany punktowe należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej. Rysunki zmian punkowych winny być wykonane w skali 1:500 lub 1:1000. Opracowania dot. poszczególnych zmian punktowych należy wykonać w ilości: - niezbędnej do weryfikacji na etapie koncepcji (min. po 2 egzemplarze w formie papierowej i elektronicznej) - tekst i rysunek planu. - niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: (stosownie do rodzielnika) tekst i rysunek planu, (min. 2 egzemplarze) tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko, (min. 2 egzempla-rze) tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego, - niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko (min. po 5 egzemplarzy w formie papierowej i elektro-nicznej) - tekst i rysunek planu. Wykonawca winien sporządzić elektroniczne wersje zmian punktowych w programie Corel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe - ZP.341-3-2011). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01 lutego 2011 roku do godz. 10.00. (Decy-duje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unie-ważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, która została wybrana jako najkorzystniejszą. 8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, zostanie zwrócone niezwłocznie po za-warciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 20 ust. 7 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomoc-nictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wyko-nawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach