Przetargi.pl
Sporządzenia projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenia projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla gm. Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.): 1.1. sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - liczba szacunkowa: 60 szt. 1.2. sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji nie będących inwestycjami celu publicznego - liczba szacunkowa: 200 szt. 2. Rodzaje decyzji oraz ich liczby wskazane powyżej i służącą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości zamówienia i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego większej liczby decyzji z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 3. Zakres zlecanych prac obejmuje w szczególności: 3.1 analizę wniosków o wydanie decyzji (w tym sprawdzenie ich kompletności), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) oraz przygotowanie treści wezwania do uzupełnienia wniosku wraz ze wskazaniem brakujących dokumentów, 3.2 inwentaryzację urbanistyczną tzw. obszaru analizowanego, obejmującą m. in. inwentaryzację istniejącej zabudowy wg funkcji, orientacyjnych wysokości istniejących obiektów, geometrii dachów, ślepych ścian, inwentaryzację istniejących dojść i dojazdów oraz innych elementów charakterystycznych dla analizowanego obszaru, 3.3 analizę ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania wraz z przygotowaniem wniosków na piśmie, 3.4 zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589) i ewentualnych uwag stron postępowania, wraz z pismem przewodnim do instytucji opiniujących, 3.5 opracowanie końcowego projektu decyzji po wpłynięciu i uwzględnieniu ostatniego z wymaganych uzgodnień, 3.6 w przypadku odwołania od decyzji - sporządzenie projektu pisma do organu II - giej instancji wraz z uzasadnieniem podjętego w decyzji rozstrzygnięcia. 4. Wykaz materiałów wyjściowych udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego: 4.1 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wisznia Mała, 4.2 wykaz obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uchwalonych po 1 stycznia 1995r, 4.3 wydane zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, wydane przy opracowaniach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wisznia Mała. 5. Obowiązki Zamawiającego: 5.1 niezwłoczne przekazanie Wykonawcy wniosku inwestora o wydanie decyzji wraz z załącznikami, 5.2 udostępnianie Wykonawcy posiadanych dokumentów związanych z wykonywanymi opracowaniami, 5.3 obsługa administracyjna procedur wydawania decyzji, 5.4 ponoszenie kosztów korespondencji. 6 Sposób opracowywania zleconych prac: 1. Projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej oraz w wersji elektronicznej umożliwiającej edytowanie części tekstowej, celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem Internetu. 2 Końcowe projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej oraz w wersji elektronicznej umożliwiającej edytowanie części tekstowe, celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem Internetu. 3 Mapy w formacie większym niż A3, będące załącznikami do końcowych projektów decyzji, należy przygotować w ilości kompletów egzemplarzy zgodnej z rozdzielnikiem stron postępowania i dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego w terminie do 4 dni od terminu zawiadomienia o zakończeniu postepowania, o którym Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie lub e-mailem. 4 Do każdej decyzji należy dołączyć dokumentację fotograficzną, potwierdzającą wizję w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach