Miasto Kalisz ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 7654300 , fax. (062) 7642032
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
Główny Rynek 20 20
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. (062) 7654300, fax. (062) 7642032 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii, do celów naliczenia opłaty adiacenckiej, renty planistycznej oraz odszkodowania za utratę wartości w wyniku zmiany lub uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań, szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiając nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm., zwaną w ogłoszeniu: ustawą) oraz którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) zapewnią przynajmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcę majątkowego) w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.), którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - może to być ta sama osoba dla wszystkich zadań, na które składana jest oferta; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Powyższe warunki udziału w postępowaniu obowiązują bez względu na liczbę zadań, na które składana jest oferta. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, o których mowa wyżej, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) Opisu warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w Opisie warunków udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania*; 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w pkt 3) a) Opisu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie to zawiera druk `Formularz oferty`, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ; 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy*; 5) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzającego spełnienie warunków, o których mowa w pkt 3) a) Opisu warunków udziału w postępowaniu - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ (Wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. a) SIWZ); 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 4) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi osobami. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 4), 5), 6) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o których mowa w pkt 3) a) Opisu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pośrednictwa w wynajmie powierzchni budynków i usługi zarządzania nieruchomością Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji
Dodano: 2016-02-17 - Sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii w roku 2016.
Dodano: 2016-01-27 - ZARZĄDZANIE ZASOBEM KOMUNALNYM GMINY WRZEŚNIA
Dodano: 2015-12-09 - Usługa zarządzania gminnymi obiektami sportu i rekreacji
Dodano: 2015-12-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9.
Dodano: 2015-10-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9
Dodano: 2015-09-17 - Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Dodano: 2015-09-09 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Dobra Rycerskie Tom III Baszków.
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Rydzyna
Dodano: 2015-03-19 - Sporządzanie wycen nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Gospodarowania Mieniem w roku 2015.
Dodano: 2014-10-17