Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana toalety miejskiej na nową automatyczną przystosowaną dla osób niepełnosprawnych na ul. Rzeźnickiej w Kępnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: Prace rozbiórkowe istniejącej toalety wraz z fundamentem wg projektu. Wykonanie fundamentu pod nową toaletę i przygotowanie przyłączy wodno -kanalizacyjnych oraz zasilenie instalacji elektrycznej. Wykonanie i posadowienie nowej toalety miejskiej wg szczegółowej specyfikacji technicznej. Przetransportowanie starej toalety (kontener o wymiarach dł.6058, szer. 2438, wysok. H=2500) w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 3 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w przedmiarach robót, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki określone w punkcie III.1.1-4 jeżeli przedstawi: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (wg załączonego wzoru) b) wykaz zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną o wartości min. 100.000zł, wraz z potwierdzeniem, że wymienione roboty zostały wykonane należycie (np. referencje) c) na wykonany przedmiot umowy udzieli 3-letniej gwarancji. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załączonego wzoru) b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 Pzp. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dostarczyć dokumenty i informacje: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 Pzp. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie III. 2 a niniejszej siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. 6) Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 7) Oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp (załączniki nr 2 i 3)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Rynku Wildeckim w Poznaniu
Dodano: 2016-05-20 - Remont łazienek Domu Pracy Twórczej
Dodano: 2014-02-04 - Utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych przy Pl. Zwycięstwa 16 i Al. Piastów 8 w Pile
Dodano: 2013-11-25 - TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MUROWANEJ GOŚLINIE, DŁUGIEJ GOŚLINIE I W BIAŁĘŻYNIE
Dodano: 2013-04-12 - Aktywizacja Wielkiej Pętli Wielkopolski - montaż toalety wolnostojącej kontenerowej z dwoma prysznicami wraz z infrastrukturą
Dodano: 2013-03-11 - Wykonanie projektu wykonawczego i na jego podstawie robót budowlanych w zakresie przebudowy pomieszczeń sutereny budynku przy Rynku Łazarskim 5 w Poznaniu i ich adaptacji na miejską toaletę publiczną
Dodano: 2012-12-18 - PRZEBUDOWA ULICY KASZTELAŃSKIEJ W KROBI ORAZ WYKONANIE ZAPLECZA SOCJALNEGO - TOALETA WOLNOSTOJĄCA
Dodano: 2012-10-25 - Remont publicznej toalety przy ul. Berwińskiego w Poznaniu
Dodano: 2012-04-13 - PRZEBUDOWA I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GŁĘBOCZKU
Dodano: 2012-04-11 - Remont publicznej toalety przy al. Niepodległości w Poznaniu
Dodano: 2011-09-16