Przetargi.pl
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/25/2009)

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7982100 , fax. 071 7982117
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7982100, fax. 071 7982117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/25/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi dla Miasta Oleśnicy. Projekty decyzji, analizy oraz załączniki graficzne, muszą być opracowane w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. Projekty decyzji o warunkach zabudowy będą obejmować w szczególności: a) zmianę zagospodarowania terenu dla inwestycji polegających na budowie obiektu budowlanego, zmianie sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części oraz wykonaniu robót budowlanych wymienionych w art. 59 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla inwestycji lokalnych, dla: budynków i budowli przeznaczonych na prowadzenie działalności gospodarczej, budynki gospodarcze, garaże, budynki mieszkalne jednorodzinne, budynki mieszkalne wielorodzinne, zabudowę zagrodową, drogi wewnętrzne oraz pozostałe inwestycje wnioskowane przez wnioskodawców, warunki zabudowy dla działek gdzie planowany jest podział na kilka nieruchomości; b) ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z art. 2 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla inwestycji lokalnych. Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej (np. pocztą e-mail na adres kancelaria@um.olesnica.pl, na dyskietce lub nośniku CD lub DVD itp.); część tekstowa: w formacie .doc, część rysunkowa: w formacie .pdf (do wielkości A3, powyżej jedynie forma papierowa, skany dokumentów wraz z pieczątką uprawnionej osoby). Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres i termin wykonywania prac. Zamawiający przewiduje wielkość zamówienia jako ca 400 przedmiotowych decyzji w okresie trwania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: po podpisaniu umowy w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2011r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 2.450,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz którzy złożą poniżej wymienione dokumenty. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/ nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej stu: projektów decyzji o warunkach zabudowy i/lub projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia wynikające z art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ; 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach