Przetargi.pl
SPECJALISTYCZNE WSPARCIE W ZAKRESIE E-COMMERCE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: DROGOWSKAZ NA BIZNES 5

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT" ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 646 79 57 , fax. 89 646 79 57
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT"
    ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 646 79 57, fax. 89 646 79 57
    REGON: 51142927100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPECJALISTYCZNE WSPARCIE W ZAKRESIE E-COMMERCE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: DROGOWSKAZ NA BIZNES 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: specjalistyczne wsparcie w zakresie e-commerce dla uczestników projektu pn.: Drogowskaz na biznes 5, zgodnie z kalkulacją ceny ofertowej (zał. nr 4 do siwz), oraz wzorem umowy (zał. nr 3 do siwz), obejmujące: 1) etap 1, w tym: doradztwo z zakresu e-commerce, którego celem będzie przedstawienie możliwości marketingu internetowego, który powinien przełożyć się na zwiększenie przychodów firmy, rozpoznawalności na rynku oraz poszerzenia grona klientów. Zakres doradztwa obejmuje takie zagadnienia jak: a) wybrać domenę internetową; b) przykuć uwagę e-klienta; c) być przekonującym w internecie; d) dać się znaleźć klientom w internecie; e) stworzyć unikalne treści w internecie na swojej stronie internetowej; f) pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych, pozyskiwanie e-klienta z katalogów branżowych firm, pozyskiwanie klienta z social media; Po zakończeniu doradztwa, z każdym z uczestników projektu będzie kontaktował się doradca, aby wspólnie skonfigurować mobilną stronę www. Uczestnik projektu będzie mógł samodzielnie lub z pomocą doradcy wprowadzić zawartość strony, ofertę, produkty i usługi, specjalizacje oraz marki które oferuje firma, zdjęcia, godziny otwarcia, kontakt do firmy oraz ustawić preferowany wygląd strony. Efektem szkolenia będzie stworzenie mobilnej strony www oraz wizytówki (szablon) firmy w katalogu branżowym dla 75 uczestników projektu. W tym zapewnienie rejestrację i utrzymanie domeny (.pl. fun.pl, reg.pl, globalnej lub .eu), hostingu oraz firmowej pocztę e-mail (adres na własnej domenie, pojemność konta e-mail dla jednego uczestnika projektu 5GB) przez okres 12 miesięcy od momentu uruchomienia strony. Każda strona musi być wyposażona w panel administrowania, wersje graficzne strony, statystyki odwiedzin. Ponadto uczestnik projektu wraz z mobilną stroną internetową otrzyma dodatkowe narzędzia do promocji firmy: a) generator referencji- narzędzie do pozyskiwania, szybkiego tworzenie oraz publikacji referencji na stronie internetowej; b)okazje- narzędzie do automatycznego generowania oraz dystrybucji kuponów rabatowych na produkty lub usługi firmy; c) opnie- narzędzie do pozyskiwania, zarządzania oraz prezentacji opinii na temat firmy; d) wpis firmy do katalogu branżowego (udostępniającego aplikacja mobilne: ANDROID, iOS, Windows Phone, Windows 8, 10). Mobilna strona internetowa powinna zawierać: ofertę oraz opis firmy, katalog produktów i usług, specjalizacje i marki, opinie o firmie, referencje, galerię zdjęć, aktualności, mapę dojazdu do firmy, godziny otwarcia, formularz kontaktowym, dane kontaktowe; Łącznie etap 1- 600 godzin wsparcia (8 godzin dla każdego uczestnika projektu). 2) etap 2- wsparcie powdrożeniowe, po zakończeniu etapu 1, uczestnik projektu zostanie pod stałą opieką doradcy, który będzie kontaktował się telefonicznie w celu optymalizacji prowadzonych przez uczestnika projektu działań promocyjnych, pomocy w wykorzystaniu wszystkich możliwości jakie daje mobilna strona www. Doradca przeanalizuje, omówi i zasugeruje zmiany w następujących obszarach: a) problemy związane z zarządzaniem stroną; b) statystyki odwiedzin strony; c) pozyskiwanie nowych klientów poprzez tworzenie Okazji; d) sposób tworzenia i publikacji Okazji; e) funkcjonowanie oraz administrację funkcjonalności Opinii; f) wpływ publikacji pozytywnych opinii na wzrost liczby klientów; g) tworzenie oraz automatyczne pozyskiwanie referencji od partnerów biznesowych. W ramach wsparcia powdrożeniowego wykonawca zobowiązany jest umożliwić uczestnikom projektu kontakt telefoniczny oraz on-line (e-mail, czat) z doradcami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz przekazać poradnik typu „jak korzystać z udogodnień jakie daje internet”, dla każdego uczestnika projektu. Łącznie etap 2- 600 godzin wsparcia (8 godzin dla każdego uczestnika projektu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79411100-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach