Przetargi.pl
Przetarg

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT" ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 646 79 57 , fax. 89 646 79 57
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT"
    ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 646 79 57, fax. 89 646 79 57
    REGON: 51142927100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczne wsparcie w zakresie e-commerce dla uczestników projektu pn. Własny biznes – sposób na życie IV, zgodnie z kalkulacją ceny ofertowej (zał. nr 1a do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) etap I - doradztwo z zakresu e-commerce, którego celem będzie przedstawienie możliwości marketingu internetowego, który powinien przełożyć się na zwiększenie przychodów firmy, rozpoznawalności na rynku oraz poszerzenia grona klientów. Zakres doradztwa obejmuje takie zagadnienia jak: a) wybór domeny internetowej; b) przykucie uwagi e-klienta; c) bycie przekonującym w internecie; d) pozwolenie klientom na odnalezienie siebie w internecie; e) utworzenie na swojej stronie internetowej unikalnych treści; f) pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych, pozyskiwanie e-klienta z katalogów branżowych firm, pozyskiwanie klienta z social media. Po zakończeniu doradztwa z każdym z uczestników projektu będzie kontaktował się doradca, aby wspólnie skonfigurować mobilną stronę www. Uczestnik projektu będzie mógł samodzielnie lub z pomocą doradcy wprowadzić zawartość strony, ofertę, produkty i usługi, specjalizacje oraz marki oferowane przez firmę, zdjęcia, godziny otwarcia, kontakt do firmy oraz ustawić preferowany wygląd strony. Efektem szkolenia będzie stworzenie mobilnej strony www oraz wizytówki (szablon) firmy w katalogu branżowym dla 42 uczestników projektu. W tym zapewnienie rejestracji i utrzymania domeny (.pl. fun.pl, reg.pl, globalnej lub .eu), hostingu oraz firmowej poczty e-mail (adres na własnej domenie, pojemność konta e-mail dla każdego uczestnika projektu 5GB) przez okres 12 miesięcy od momentu uruchomienia strony. Każda strona musi być wyposażona w panel administrowania, wersje graficzne strony, statystyki odwiedzin. Ponadto uczestnik projektu wraz z mobilną stroną internetową otrzyma dodatkowe narzędzia do promocji firmy: a) generator referencji - narzędzie do pozyskiwania, szybkiego tworzenia oraz publikacji referencji na stronie internetowej; b) okazje - narzędzie do automatycznego generowania oraz dystrybucji kuponów rabatowych na produkty lub usługi firmy; c) opinie - narzędzie do pozyskiwania, zarządzania oraz prezentacji opinii na temat firmy; d) wpis firmy do katalogu branżowego (udostępniającego aplikacje mobilne: ANDROID, iOS, Windows Phone, Windows 8, 10). Mobilna strona internetowa powinna zawierać: ofertę oraz opis firmy, katalog produktów i usług, specjalizacje i marki, opinie o firmie, referencje, galerię zdjęć, aktualności, mapę dojazdu do firmy, godziny otwarcia, formularz kontaktowy, dane kontaktowe. Łącznie etap I - 336 godzin wsparcia (8 godzin dla każdego uczestnika projektu). 2) etap II - wsparcie powdrożeniowe, po zakończeniu etapu I uczestnik projektu zostanie pod stałą opieką doradcy, który będzie kontaktował się telefonicznie w celu optymalizacji prowadzonych przez uczestnika projektu działań promocyjnych, pomocy w wykorzystaniu wszystkich możliwości jakie daje mobilna strona www. Doradca przeanalizuje, omówi i zasugeruje zmiany w następujących obszarach: a) problemy związane z zarządzaniem stroną; b) statystyki odwiedzin strony; c) pozyskiwanie nowych klientów poprzez tworzenie Okazji; d) sposób tworzenia i publikacji Okazji; e) funkcjonowanie oraz administracja funkcjonalności Opinii; f) wpływ publikacji pozytywnych opinii na wzrost liczby klientów; g) tworzenie oraz automatyczne pozyskiwanie referencji od partnerów biznesowych. W ramach wsparcia powdrożeniowego Wykonawca zobowiązany jest umożliwić uczestnikom projektu kontakt telefoniczny oraz on-line (e-mail, czat) z doradcami od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 oraz przekazać każdemu uczestnikowi projektu poradnik typu „jak korzystać z udogodnień jakie daje internet”. Łącznie etap II - 336 godzin wsparcia (8 godzin dla każdego uczestnika projektu). 3) Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników projektu może ulec zmianie (w zależności od ilości zawartych umów o dotację z uczestnikami projektu), jednak nie więcej niż o +/- 5 osób. 4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia zostanie odpowiednio powiększone (w przypadku zwiększenia ilości uczestników) lub pomniejszone (w przypadku ograniczenia ilości uczestników) - w oparciu o stawki jednostkowe określone w kalkulacji ceny ofertowej Wykonawcy (załącznik nr 1a do siwz ). 5) Zmiana liczby uczestników projektu, o której mowa w pkt 3 nie powoduje konieczności zmiany umowy, a jedynie wymaga uwzględnienia aktualnego stanu w harmonogramie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2. 3. Inne postanowienia: 1) Zamawiający zobowiązuje się sukcesywnie przekazywać Wykonawcy dane dotyczące uczestników projektu, nie później jednak niż w terminie 60 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia, uwzględniający terminy określone w § 4 pkt 1 i 2 siwz. 3) Harmonogram, o którym mowa w pkt 2, musi zawierać: imiona i nazwiska doradców, miejsce i sposób świadczenia usług doradczych, w tym informacje nt. dat i godzin, w których możliwy będzie kontakt telefoniczny z danymi doradcami oraz planowaną ilość osób objętych doradztwem. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79411100-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach