Przetargi.pl
Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych Przedmiot główny: CPV: 75.31.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Świadczenia społeczne Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na: 1) wypłacaniu świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta Elbląg na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, 2) przyjmowaniu i wypłacie przekazów pieniężnych na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wypłacanie świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta Elbląg na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, tj.: a. wypłacanie świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta Elbląg na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, w terminie czterech ostatnich dni roboczych* miesiąca, miesięcznie na kwotę maksymalną 750.000,00 zł w ilości około 1200 sztuk, c. harmonogram terminów przekazywania list wypłat przez Zamawiającego do Wykonawcy oraz terminy realizacji wypłat przez Wykonawcę, c. zwrot list wypłat wraz z dowodami wypłat do siedziby Zamawiającego, d. dokonanie przez Wykonawcę przelewu kwoty niewypłaconych środków na rachunek bankowy Zamawiającego po realizacji wypłat w danym miesiącu w terminie trzech dni roboczych od ostatniej wypłaty, *Za dzień roboczy uznaje się dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dalej: dzień roboczy, dni robocze). Podstawą realizacji zamówienia przez Wykonawcę będzie: a) dokonanie przez Zamawiającego przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed planowanym terminem wypłat kwoty środków pieniężnych na wypłaty świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych na rzecz osób wskazanych przez Zamawiającego, b) przekazanie przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych przed planowanym terminem realizacji list wypłat wraz z dowodami wypłat zawierających co najmniej imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL świadczeniobiorcy i kwotę do wypłaty. Listy wypłat sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w postaci wydruku komputerowego, odrębnie dla każdego punktu kasowego, podpisane przez osobę upoważnioną wskazaną przez Zamawiającego wymienioną w wykazie osób upoważnionych do podpisywania list wraz ze wzorami podpisów. Wykaz osób upoważnionych do podpisywania list stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Harmonogram terminów przekazywania list wypłat przez Zamawiającego do Wykonawcy oraz terminów realizacji wypłat przez Wykonawcę określa Załącznik nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) przyjmowanie i wypłacanie przekazów pieniężnych na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, tj.: a. przyjmowanie i wypłacanie przekazów pieniężnych dla świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, w terminie do czterech dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zestawienia przekazów pieniężnych i środków na ich realizację, na kwotę maksymalną 20.000,00 zł miesięcznie w ilości około 100 przekazów (wartość jednego przekazu pieniężnego 153,00 zł, w tym nie więcej niż 5 przekazów poza teren Miasta Elbląg oraz nie więcej niż 3 przekazy o wartości od 306,00 zł do 612,00 zł), b. dostarczenie przekazu pieniężnego świadczeniobiorcy w terminie do czterech dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zestawienia przekazów pieniężnych i środków na ich realizację z zastrzeżeniem lit. d., c. w przypadku stwierdzenia nieobecności świadczeniobiorcy, Wykonawca pozostawi w skrzynce świadczeniobiorcy, sporządzone na odpowiednim formularzu zawiadomienie o próbie doręczenia wraz z informacją o terminie odbioru i adresie placówki, w której przekaz pieniężny jest przechowywany, d. w przypadku nie zgłoszenia się świadczeniobiorcy po odbiór przekazu pieniężnego, placówka kasowa, w której jest on przechowywany zgodnie z lit. c. przekaże, najpóźniej w siódmym dniu roboczym licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru. Termin odbioru przekazów pieniężnych w placówce kasowej wynosi 14 dni od dnia następnego po dniu doręczenia pierwszego zawiadomienia, e. dokonanie przez Wykonawcę przelewu kwoty niepodjętych przekazów pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie trzech dni roboczych po upływie ostatecznego terminu odbioru przekazu pieniężnego, o którym mowa w lit. d. Podstawą realizacji zamówienia przez Wykonawcę będzie: a) dokonanie przez Zamawiającego przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed nadaniem przekazów pieniężnych wartości tych przekazów wraz z opłatą na ich realizację, b) przekazanie przez Zamawiającego uporządkowanych alfabetycznie przekazów pieniężnych na drukach wskazanych przez Wykonawcę wraz z zestawieniem przekazów pieniężnych (wzór Załącznik nr 7 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ) zawierającym co najmniej: imię, nazwisko, adres zamieszkania świadczeniobiorcy, kwotę do wypłaty i adnotację o doręczeniu. Zestawienie przekazów pieniężnych sporządzane będzie przez Zamawiającego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w postaci wydruku komputerowego, podpisane przez osobę upoważnioną wskazaną przez Zamawiającego wymienioną w wykazie osób upoważnionych do podpisywania list wraz ze wzorami podpisów, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Terminy przekazywania zestawień przekazów pieniężnych przez Zamawiającego do Wykonawcy określa Załącznik nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby realizacja wypłat świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych odbywała się w co najmniej 6 punktach kasowych na terenie Miasta Elbląga czynnych przez co najmniej 4 godziny dziennie w dni robocze. Wykonawca wraz z OFERTĄ składa wypełniony Załącznik do formularza OFERTA stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ zawierający informacje dotyczące punktów kasowych, w których będą realizowane wypłaty powyższych świadczeń. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia wskazanej przez Wykonawcę w ofercie ilości punktów kasowych na terenie miasta Elbląga, w których Wykonawca będzie realizował wypłaty świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych. Zamawiający dopuszcza jedynie zmianę lokalizacji punktu kasowego po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): - wypłacanie świadczeń, o których mowa w pkt III ppkt 1 poz. 1) SIWZ przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75310000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną