Przetargi.pl
Sp Nr 1 Skórzewo – budowa wiatrołapu przy budynku szkoły.

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sp Nr 1 Skórzewo – budowa wiatrołapu przy budynku szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45443000-4 Roboty elewacyjne 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45320000-6 Roboty izolacyjne 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432130-4 Pokrywanie podłóg 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45443000-4 Roboty elewacyjne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa wiatrołapu o powierzchni zabudowy ok. 40 m2 przy budynku szkoły podstawowej wraz z termomodernizacją elewacji frontowej budynku. Zamawiający informuje, że prace będące przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będą w czasie funkcjonowania szkoły, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 1. uzgodnić z dyrektorem szkoły dojazd do budowy, 2. informować Dyrektora o czasie i charakterze prac, w celu zminimalizowania niedogodności w prowadzeniu zajęć, 3. zabezpieczyć i odgrodzić miejsca prowadzenia prac w istniejącej części szkoły, 4. w przypadku dokonania przez Wykonawcę zabrudzeń w istniejącej części szkoły sprzątnięcie ich zaraz po zakończeniu danych prac, 5. na zakończenie budowy przeprowadzić kompleksowe sprzątanie wybudowanej części, okolic miejsca włączenia się do istniejącej szkoły oraz terenu. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji terenowej. W celu odbycia wizji terenowej z udziałem Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego stosowny wniosek, z propozycją daty i godziny wizji. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia wizji z jego udziałem w terminie do 5 dni od upływu terminu otwarcia ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach