Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 386 937 , fax. 895 386 228
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Żołnierska 18
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 386 937, fax. 895 386 228
REGON: 29397600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Soczewki wewnątrzgałkowe oraz preparaty stosowane przy zabiegach zaćmy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych w ramach umowy komisowej oraz dostawa preparatów stosowanych przy zabiegach zaćmy w ramach umowy sukcesywnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI A pkt. 1.1. SIWZ. 5. Próbki oferowanego asortymentu w celu poddania ich ocenie jakościowej dla części nr 1. Próbki nie podlegają zwrotowi gdyż zostaną zużyte podczas oceny produktu , zgodnie z kryteriami przedstawionymi w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana ilość próbek – 3 sztuki. Każde opakowanie powinno być wyraźnie oznaczone nazwą Wykonawcy. – dla części nr 1. 6. Folder-katalog zawierający opis- specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, który potwierdza spełnianie wszystkich wymagań opisanych w Formularzu cenowym oraz w Formularzu parametrów wymaganych i ocenianych. – dla części nr 1 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną