Przetargi.pl
Skanalizowanie i zwodociągowanie m. Niesulice wraz z budową rurociągu tłocznego i wodociągu przesyłowego do Ołoboku, modernizacja stacji uzdatniania wody w Ołoboku oraz skanalizowanie m. Kalinowo

Gmina Skąpe ogłasza przetarg

  • Adres: 66-213 Skąpe, Skąpe 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419213 w. 22 , fax. 068 3419180
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
    Skąpe 65 65
    66-213 Skąpe, woj. lubuskie
    tel. 068 3419213 w. 22, fax. 068 3419180
    REGON: 97077050500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skape.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skanalizowanie i zwodociągowanie m. Niesulice wraz z budową rurociągu tłocznego i wodociągu przesyłowego do Ołoboku, modernizacja stacji uzdatniania wody w Ołoboku oraz skanalizowanie m. Kalinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje: - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w miejscowościach Kalinowo i Niesulice, z których za pomocą rurociągu tłocznego będą zrzucane ścieki do komory zrzutowej położonej w m. Ołobok. Komora oznaczona jest jako 41K o rzędnych 84,95/83,05 m.n.p.m. Ostatni człon sieci stanowi istniejąca przepompownia P6 w m. Ołobok, z której ścieki będą tłoczone do oczyszczalni ścieków w Ciborzu. Sieci kanalizacyjne będą ułożone w pasie drogowym drogi powiatowej i dróg gminnych, gdzie występują nawierzchnie asfaltowe, płyty drogowe i bruk, -sieci wodociągowe obejmujące wodociąg przesyłowy ułożony w nieutwardzonym pasie drogi powiatowej z Ołoboku do Niesulic, przyłączony do istniejącej sieci wodociągowej na wysokości wjazdu do Szkółki Leśnej w Ołoboku oraz wodociąg we wsi Niesulice, którego trasa będzie przebiegała w pasie drogowym nieutwardzonym, w jezdniach asfaltowych i brukowych drogi powiatowej i dróg gminnych. W ww. zakresie inwestycja obejmuje ponadto doprowadzenie przyłączy do granicy działek w terenie zabudowanym, -rozbudowę stacji uzdatniania wody, która swym zakresem obejmuje podniesienie konstrukcji ścian przyziemia z wymianą stropodachu i kapitalnym remontem budynku, wymianę urządzeń uzdatniania wody wraz z przewodami, wymianę instalacji elektrycznej zasilania i sterowania, wymianę i wykonanie przyłączy zewnętrznych wod.- kan. i energetycznych. Zakres ilościowy robót obejmuje: Sieć kanalizacyjna grawitacyjna strefa Kalinowo: rurociągi z rur PVC ? 160/4,7 mm -88 mb, rurociągi z rur PVC ? 200/5,9 mm -768 mb, Rurociąg tłoczny ścieków z rur PE, PN 6, ? 90 mm - 1477 mb Przepompownia ścieków sanitarnych P 13 -1 kpl Sieć kanalizacyjna grawitacyjna strefa Niesulice: rurociągi z rur PVC ? 160/4,7 mm - 466 mb, rurociągi z rur PVC ? 200/5,9 mm - 4435 mb, Rurociągi tłoczne ścieków: z rur PE, PN 6, ? 90 mm (P 9)- 172 mb z rur PE, PN 6, ? 90 mm (P 10)-223 mb z rur PE, PN 6, ? 125 mm (P 11) -949 mb z rur PE, PN 6, ? 160 mm (przerzut do Ołoboku) -1506 mb z rur PE, PN 6, ? 75 mm (pompownia przyzagrodowa-perspektywa) 35 mb Przepompownia ścieków sanitarnych P 9, P 10, P 11 -3 kpl. Sieć wodociągowa: - rurociąg przesyłowy ? 125 mm z rur PE - 1802 mb, - sieć wodociągową ? 110 mm z rur PE - 2600 mb, - przyłącza ? 32 mm z rur PE - 423 mb, - przyłącza ? 40 mm z rur PE - 96 mb, Roboty towarzyszące przy ukladaniu wszystkich sieci- rozbiórki nawierzchni z płyt żelbetowych, bruku i asfaltu oraz ponowne ulożenie nawierzchni z wykonaniem ok. 6000 m2 nawierzchni asfaltowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 100 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert najpóźniej do dnia 14-07-2009r., przed godz.09.00.tak aby kserokopię wpłaty dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł. oraz wykażą, że roboty te zostały zrealizowane należycie (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, rozdzielczej, deszczowej lub ogólnospławne; wykonanie sieci wodociągowej, wykonanie montażu urządzeń stacji uzdatniania wody - hydroforni), -dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, -dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, -dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, -dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) ofertę Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony uproszczony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z punktem 15.5. SIWZ, b) dane na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SIW, c) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, potencjał techniczny, doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr 2a i 2b, d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)wykaz wykonanych robót budowlanych minimum dwie w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, rozdzielczej, deszczowej lub ogólnospławnej, wykonanie sieci wodociągowej, wykonanie montażu urządzeń stacji uzdatniania wody - hydroforni, odtworzenie nawierzchni dróg asfaltowych, wykonanie robót remontowo-budowlanych w zakresie budynków oraz wykonanie instalacji elektrycznych z montażem urządzeń sterowniczych) z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać również że wartość wykonanych w tym okresie robót budowlanych wymienionych w wykazie wynosi, każda nie mniej niż 5.000 000 zł (na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie np. referencje, i)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do kierowania przedmiotowymi robotami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia, zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego (na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), j)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca ma rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, uwzględniając wymagania Zamawiającego, k)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, l)wypełnioną tabelę do oceny technicznej oferty, załączoną przy specyfikacji technicznej wykonania i montażu urządzeń technologii uzdatniania wody - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. m)wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, n)harmonogram rzeczowo-finansowy robót w układzie miesięcznym, o)dowód wpłaty / wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach