Przetargi.pl
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7395400, 7395274 , fax. 957 395 454
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7395400, 7395274, fax. 957 395 454
    REGON: 1775600539
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, dla Oddziałów ZUS obsługiwanych przez Centrum Serwisu Informatycznego – region IX tj. Oddziałów ZUS w Szczecinie oraz Zielonej Górze oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do: 1)utrzymania urządzeń w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2)przeprowadzania na życzenie Odbiorcy usług konserwacji poszczególnych urządzeń, 3)zapewnienia zapasu części zamiennych do serwisowanego sprzętu, 4)zapewnienia urządzeń zastępczych o parametrach nie niższych niż zastępowane, 5)dostarczania i wymiany części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym m. in. tonerów, bębnów, developerów, różnego rodzaju rolek), 6)oceny stanu technicznego sprzętu określającej konieczność jego naprawy lub likwidacji, 7)diagnozowania uszkodzeń, 8)wykonywania napraw pogwarancyjnych. Wykonawca udzieli gwarancji na: 1)dostarczone materiały eksploatacyjne, części zamienne/podzespoły użyte do naprawy – na okres 12 miesięcy, 2)wykonane usługi serwisowe - na okres od 6 do 12 miesięcy (okres zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty dla danej części, sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączników nr 1A/1B do SIWZ, 2) formularz cenowy dla danej części, sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączników nr 2A/2B do SIWZ, 3) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach