Przetargi.pl
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Gorzów Wlkp., Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)”

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7395400, 7395274 , fax. 957 395 454
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7395400, 7395274, fax. 957 395 454
    REGON: 1775600539
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Gorzów Wlkp., Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego sprzętu drukującego oraz biurowego wraz z wymianą części zamiennych, naturalnie zużywających się i wszystkich materiałów eksploatacyjnych, dla Oddziałów ZUS obsługiwanych przez Centrum Serwisu Informatycznego – region IX tj. Oddziałów ZUS w: Gorzowie Wlkp., Szczecinie oraz Zielonej Górze oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: • utrzymania urządzeń w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, • przeprowadzania na życzenie Odbiorcy usług konserwacji poszczególnych urządzeń, • zapewnienia zapasu części zamiennych do serwisowanego sprzętu, • zapewnienia urządzeń zastępczych o parametrach nie niższych niż zastępowane, • dostarczania i wymiany części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym m. in. tonerów, bębnów, developerów, różnego rodzaju rolek), • oceny stanu technicznego sprzętu określającej konieczność jego naprawy lub likwidacji, • diagnozowania uszkodzeń, • wykonywania napraw pogwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty dla danej części, 2) formularz cenowy dla danej części, 3) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach