Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7395400, 7395274 , fax. 957 395 454
- Data zamieszczenia: 2017-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42
66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7395400, 7395274, fax. 957 395 454
REGON: 1775600539 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Gorzów Wlkp., Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego sprzętu drukującego oraz biurowego wraz z wymianą części zamiennych, naturalnie zużywających się i wszystkich materiałów eksploatacyjnych, dla Oddziałów ZUS obsługiwanych przez Centrum Serwisu Informatycznego – region IX tj. Oddziałów ZUS w: Gorzowie Wlkp., Szczecinie oraz Zielonej Górze oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: • utrzymania urządzeń w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, • przeprowadzania na życzenie Odbiorcy usług konserwacji poszczególnych urządzeń, • zapewnienia zapasu części zamiennych do serwisowanego sprzętu, • zapewnienia urządzeń zastępczych o parametrach nie niższych niż zastępowane, • dostarczania i wymiany części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym m. in. tonerów, bębnów, developerów, różnego rodzaju rolek), • oceny stanu technicznego sprzętu określającej konieczność jego naprawy lub likwidacji, • diagnozowania uszkodzeń, • wykonywania napraw pogwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty dla danej części, 2) formularz cenowy dla danej części, 3) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ NAPRAWY I KONSERWACJI KOMPUTEROWYCH URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, SPRAWA NR 20/PN/2020.
Dodano: 2020-04-09 - Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)
Dodano: 2017-10-17