Gmina Witnica ogłasza przetarg
- Adres: 66-460 Witnica, Plac Andrzeja Zabłockiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 216 446 , fax. 957 515 218
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Witnica
Plac Andrzeja Zabłockiego 6
66-460 Witnica, woj. lubuskie
tel. 957 216 446, fax. 957 515 218
REGON: 21096688100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA UL. KOŚCIELNEJ W BIAŁCZU - ETAP 1 ODCINEK 0+000 - 0+145,58 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowie ulicy Kościelnej w Białczu gm. Witnica, zlokalizowanej na działkach: 157, 138, 176, 158/5, 158/4 wraz z budowa zjazdu na działkę 166/6. Zamówienie obejmujące etap 1 dotyczy odcinka 0+000 - 0+145,58 Remont polegać będzie na: 1. wykonaniu prac przygotowawczych i ziemnych związanych z korytowaniem, 2. wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 3. wykonaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz elementów ulic, 4. wykonaniu profilowania i zagospodarowania terenów zielonych, 5. wykonaniu elementów zieleni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt techniczny oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały/ urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. Zamawiający zamieszcza jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt wykonawczy i budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN) 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 62 8355 0009 0114 4848 2000 0004 z dopiskiem : wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa ul. Kościelnej w Białczu - Etap 1 odcinek 0+000 - 0+145,58”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 1a do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2. SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); f) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, g) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, h) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej nr 103023F (ul. Narutowicza) wraz ze skrzyżowaniem z ul. Krótką i ul. Al. Niepodległości w Słubicach
Dodano: 2024-05-15 - „Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin”
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Zwierzyn
Dodano: 2024-05-13 - Budowa, przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024 r.
Dodano: 2024-05-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 103031F ul. Piłsudskiego w Słubicach
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 004306 w m. Rokitno
Dodano: 2024-04-10 - Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024r.
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Słubicach - Etap I
Dodano: 2024-03-04 - Przebudowa drogi gminnej
Dodano: 2024-03-01 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-01