Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 5694100/101 , fax. (022) 8345466, 5694325
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
ul. Podleśna 61 61
01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325
REGON: 00008050700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis oprogramowania dystrybucji danych meteorologicznych (SDDM) systemu LEADS i systemu dekodowania i bazy danych meteorologicznych WDC-GEN2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest serwis oprogramowania dystrybucji danych meteorologicznych (SDDM) systemu LEADS i systemu dekodowania i bazy danych meteorologicznych WDC-GEN2. Usługa obejmuje: 1) gotowość i usuwanie Problemów w SDDM i WDC-GEN2, zwanych dalej łącznie Systemami, 2) dokonywanie Przystosowań Systemów, 3) gotowość i konsultacje telefoniczne dotyczące SDDM i WDC-GEN2, 4) wizyty utrzymaniowe i szkoleniowe u Zamawiającego, obejmujące m.in.: a) wsparcie podczas instalacji konfiguracji, kompilacji systemu WDC-GEN2, systemu LEADS na MetSerwerach, serwerach stacjach roboczych i stacjach roboczych wymaganą z powodu naprawy komputerów systemu LEADS lub systemu operacyjnego, b) wsparcie podczas instalacji sytemu LEADS na MetSerwerach i serwerach stacjach roboczych wymaganą z powodu dostarczenia zmodernizowanych wersji systemu LEADS, instalacji systemu WDC-GEN2 wymaganą z powodu zmiany bazy danych, 5) dokonywanie Zmian Systemu SDDM i WDC-GEN2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, b) posiadają wiedzę i doświadczenie, to jest: - posiadają doświadczenie w serwisowaniu specjalistycznych systemów informatycznych stosowanych w meteorologii (wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, minimum jednej usługi o porównywalnym zakresie, świadczonej w sposób ciągły przez okres minimum 18 miesięcy); Za usługę o porównywalnym zakresie Zamawiający uważa wykonanie i serwisowanie w okresie minimum 18 miesięcy oprogramowania do dekodowania danych meteorologicznych oraz dystrybucji danych i monitoringu danych w sieciach LAN i WAN. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: do realizacji zamówienia skierują minimum jednego specjalistę o następujących kwalifikacjach: - wykształcenie wyższe z dziedziny informatyki lub pokrewnej (fizyka, matematyka, fizyka techniczna). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 4.2 Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana zero-jedynkowo: spełnia/nie spełnia. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do siwz. - na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia: wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, usług (minimum jedna) o porównywalnym zakresie, świadczonych w sposób ciągły przez okres minimum 18 miesięcy ( wzór wykazu stanowi załącznik nr 4); do wykazu Wykonawca winien załączyć stosowne referencje. - Na potwierdzenie dysponowania osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wykształceniem wyższym z dziedziny informatyki lub pokrewnej (fizyka, matematyka, fizyka techniczna) - co najmniej jedna osoba (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do siwz). - parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków, stanowiący załącznik nr 6 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10