Przetargi.pl
Serwis i konserwacje systemów drukujących firmy XEROX dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych SG WP

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2015-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i konserwacje systemów drukujących firmy XEROX dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych SG WP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa serwisu i konserwacji systemów drukujących firmy XEROX dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych SG WP. Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Ofercie wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, tj. formularzu cenowym- ofercie Wykonawcy. Rozliczenie następować będzie według cen ofertowych określonych w załączniku do umowy. Wykonawca, w ramach świadczonej usługi, zapewnia pełną obsługę serwisową systemów drukujących firmy XEROX znajdujących się w użytkowaniu Usługobiorców, mieszczącej się w Warszawie przy ulicy płk K. Leskiego 5. W zakres realizacji umowy wchodzi świadczenie obsługi serwisowej systemów drukujących firmy Xerox , zwane dalej obsługą serwisową realizowane będzie w odniesieniu do następujących systemów drukujących: 1) XEROX DocuColor 8000 AP 2) XEROX DocuColor 260 3) XEROX DocuColor 260 4) XEROX Nuvera 144 EA 5) XEROX DC 4112 EPS 6) XEROX Work Centre 7655 Utrzymanie wyżej wymienionych urządzeń wraz z oprogramowaniem wchodzącym w skład systemu zarządzania drukiem w stanie sprawności operacyjnej oraz utrzymania wysokiej jakości kopii i, lub wydruku przy zachowaniu parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta przez okres obowiązywania umowy. Użytkownik zobowiązuje się z tego tytułu płacić na rzecz Wykonawcy opłatę miesięczną skalkulowaną na podstawie opłat za wydruki. Dokonywanie napraw i przeglądów okresowych urządzeń i systemu w tym koniecznych części zamiennych i eksploatacyjnych odbywać się będzie poprzez: 1) bezpłatną dostawę i wymianę lub naprawę wszelkich części ulegających zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji, 2) dostawę materiałów eksploatacyjnych, w tym wymianę tonerów: a) kolorowych w celu zapewnienia minimum 60% uzupełnienia tonerów w danym urządzeniu; b) mono w celu zapewnienia minimum 5% uzupełnienia tonerów w danym urządzeniu, zgodnie z limitem miesięcznym określonym w formularzu ofertowym. 3) wymianę tych materiałów eksploatacyjnych, do wymiany których nie jest uprawniony operator systemu (wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy urządzeń za wyjątkiem materiałów papierniczych, które dostarczane będą przez Użytkownika). 4) dostarczenie wersji oprogramowania określanych jako Maintenance Releases udostępnianych przez firmę Xerox do 4 tygodni od aktualizacji, jako udoskonalenia oprogramowania, 5) telefoniczne konsultacje techniczne (w czasie godzin pracy serwisu), które umożliwiają Użytkownikowi uzyskanie podstawowej pomocy z zakresu obsługi systemu i usuwania prostych usterek. Dojazd do siedziby Użytkownika w Warszawie przy ul. Leskiego 5. Zapewnienie czasu reakcji Wykonawcy od chwili zgłoszenia nie dłużej niż: 1) 5 godzin liczone w pełnych godzinach, nie mniej niż 1 godzina nie więcej niż 5 godzin (należy podać pełne godziny). Zapewnienie gwarancji, podanej w miesiącach (od 24 do 96 mies.). Czas reakcji serwisu oznacza maksymalny czas jaki upłynął od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznie, faksem, e-mailem przez Wykonawcę do momentu jego przybycia do siedziby Użytkownika. Wykonawca zapewnienia usługę serwisową w godzinach pracy Użytkownika, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca udostępni Użytkownikowi urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach technicznych, w przypadkach, gdy po przybyciu do siedziby Użytkownika Wykonawca stwierdzi, że wykonywanie czynności naprawczych będzie trwać dłużej niż 24 godziny robocze, poczynając od momentu zgłoszenia. Kopie wykonywane na urządzeniu zastępczym będą rozliczane wg stawek określonych w umowie. Wykonawca zobowiązuje się do zabrania zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz wadliwych części wymienionych w ramach przeprowadzonej konserwacji lub naprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na zgłoszoną awarię
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach