Przetargi.pl
Scalenie i podział nieruchomości położonych w miejscowościach Zielonki Wieś i Koczargi Stare

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Scalenie i podział nieruchomości położonych w miejscowościach Zielonki Wieś i Koczargi Stare
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne w zakresie scalenia i podziału nieruchomości położonych w miejscowościach Zielonki Wieś i Koczargi Stare. Zamówienie będzie udzielone w dwóch częściach: 1) Część 1 - Prace geodezyjne w zakresie scalenia i podziału nieruchomości położonych w miejscowości Zielonki Wieś. Charakterystyka obiektu położonego w miejscowości Zielonki Wieś: a) obszar poddany scaleniu i podziałowi wynosi około 28 ha w tym szacowany około 14 ha, b) przedmiotowy teren uwidoczniony na mapie ewidencyjnej w skali 1:4000 stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, c) teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr VIII/55/11 z dnia 30.06.2011 r., której treść dostępna jest na stronie www.bip.stare-babice.waw.pl w zakładce akty normatywne organów gminy/ Uchwały Rady Gminy/ VI kadencja /z 2011 roku (III/9/11 - XIII/113/11) / Uchwała Nr VIII/55/11 z dnia 30 czerwca 2011r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stare Babice. 2) Część 2 - Prace geodezyjne w zakresie scalenia i podziału nieruchomości położonych w miejscowości Koczargi Stare. Charakterystyka obiektu położonego w miejscowości Koczargi Stare: a) obszar poddany scaleniu i podziałowi wynosi około 1,36 ha, b) przedmiotowy teren uwidoczniony na mapie ewidencyjnej w skali 1:1000 stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, c) teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr VIII/55/11 z dnia 30.06.2011 r., której treść dostępna jest na stronie www.bip.stare-babice.waw.pl w zakładce akty normatywne organów gminy/ Uchwały Rady Gminy/ VI kadencja/z 2011 roku (III/9/11 - XIII/113/11) / Uchwała Nr VIII/55/11 z dnia 30 czerwca 2011r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stare Babice. 2. Zakres prac stanowiący przedmiot zamówienia (obowiązujący dla każdej części zamówienia określonej wyżej): 1) I etap - dla dotychczasowego stanu posiadania: a) badanie Ksiąg Wieczystych, a w przypadku ich braku, badania innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości, b) badanie katastru nieruchomości, c) badanie zgodności zapisów w katastrze nieruchomości z dokumentami wymienionymi w pkt. a oraz wyjaśnienia niezgodności między tymi zapisami, d) opracowanie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych scaleniem i podziałem, e) sporządzenie rejestru nieruchomości wg ich stanu dotychczasowego z podaną wartością poszczególnych działek, f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach, g) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości. 2) II etap - dla projektu scalenia i podziału: a) wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości, uwzględniającego wnioski uczestników postępowania oraz opinii rady uczestników scalenia, b) sporządzenie rejestru nieruchomości nowego stanu po scaleniu i podziale z podaną wartością poszczególnych działek, c) uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d) przeprowadzenie w trakcie prac zebrań z uczestnikami postępowania a w szczególności uczestnictwo w zebraniu informacyjnym oraz przeprowadzenie zebrań, na których zbierane będą wnioski od uczestników w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu, e) podjęcie przez Radę Gminy uchwały o scaleniu, 3) III etap - po podjęciu uchwały Rady Gminy o scaleniu: a) opracowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania wpisów w Księgach Wieczystych w tym wykonanie wyrysów z mapy ewidencyjnej, b) stabilizacja granic działek trwałymi znakami granicznymi, 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr VIII/55/11 z dnia 30.06. 2011 r., przepisy Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 marca 1998 r. w sprawie wykonania przepisów dotyczących scalania i podziału nieruchomości oraz inne przepisy bądź wytyczne mające zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Strony postanawiają, że odbiór przedmiotu zamówienia dla każdej części zostanie dokonany etapami: a) etap I - Wykonawca wykona i okaże Zamawiającemu rejestr starego stanu władania, b) etap II - etap zakończy się podjęciem uchwały przez Radę Gminy w sprawie scalenia gruntów, c) etap III - etap zakończy się przygotowaniem i przekazaniem przez Wykonawcę Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia ksiąg wieczystych. Z realizacji każdego z etapów sporządzony zostanie pisemny protokół, który będzie stanowił podstawę do rozliczenia się zgodnie z zapisami umowy. 2) Rozliczenie z Wykonawcą dla części 1 nastąpi na podstawie faktur częściowych i końcowej wystawionych przez Wykonawcę po zakończeniu każdego z etapów przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu odbioru poszczególnych etapów, z tym, że wysokość faktury za każdy z etapów nie może przekraczać: a) Etap I - 30 % wynagrodzenia umownego brutto - płatność po odbiorze w 2013 r., b) Etap II - 50 % wynagrodzenia umownego brutto - płatność po odbiorze nie wcześniej niż w styczniu 2014 r., c) Etap III - 20 % wynagrodzenia umownego brutto - płatność po odbiorze nie wcześniej niż w 2014 r., 3) Rozliczenie z Wykonawcą dla części 2 nastąpi na podstawie faktur częściowych i końcowej wystawionych przez Wykonawcę po zakończeniu każdego z etapów przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu odbioru poszczególnych etapów, z tym, że wysokość faktury za każdy z etapów nie może przekraczać: a) Etap I - 30 % wynagrodzenia umownego brutto, b) Etap II - 50 % wynagrodzenia umownego brutto, c) Etap III - 20 % wynagrodzenia umownego brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Dla Części 1 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł) Dla Części 2 - 400 zł (słownie: czterysta zł) Dla Części 1 i 2 - 5 400 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta zł) zgodnie z formą przewidzianą w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach