Przetargi.pl
RZP-6/09 dostawa i montaż windy towarowo - osobowej w budynku magazynowym przy ul. Głowackiego 8 w Słupsku.

Szkoła Policji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8417556, 8417558 , fax. 059 8417559
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Słupsku
    ul. Kilińskiego 42 42
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8417556, 8417558, fax. 059 8417559
    REGON: 77070295800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RZP-6/09 dostawa i montaż windy towarowo - osobowej w budynku magazynowym przy ul. Głowackiego 8 w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy towarowo - osobowej zgodnie z projektem technicznym o nw. parametrach technicznych: 1)Udźwig min. 1000 kg. 2)Wymiary wewnętrzne szybu: a)Szerokość: S = 2000 mm b)Głębokość: G = 2530 mm 3)Napęd - hydrauliczny z systemem umożliwiającym łagodny start i zatrzymanie. 4)Wysokość podnoszenia - ok. 4,5 m. 5)Ilość przystanków - 3. 6)Kabina przelotowa S x G x H = 1200 x 2000 x 2150 a)Ściany - segmenty malowane proszkowo, b)Sufit - podwieszony typ Laser malowany proszkowo, c)Podłoga - blacha stalowa ryflowana, cokoły przypodłogowe nierdzewne, d)Poręcz - nierdzewna, w przekroju okrągłym na ścianach bocznych, e)Odbojnice - po dwie na każdą ścianę, 7)Panel dyspozycji (pokrywa ze stali nierdzewnej) zawiera: a)elektroniczny piętrowskazywacz, b)awaryjne oświetlenie w przypadku zaniku zasilania (2 h zasilanie z baterii), c)sygnalizację przeciążenia, d)stacyjkę podtrzymania stanu otwartych drzwi, e)gong dwutonowy, f)interkom, g)przyciski (nierdzewne, podświetlane): włącznik wentylatora, dyspozycji przystanków, otwierania i zamykania drzwi, włącznik alarmu, włącznik interkomu. 8)Wentylacja: wentylator nad dachem kabiny, automatyczny. 9)Drzwi przystankowe: automatyczne teleskopowe, dwupanelowe: a)szerokość - 1200 mm b)wysokość - 2000 mm c)skrzydła i ościeżnice malowane proszkowo 10)Drzwi kabinowe-automatyczne, teleskopowe, dwupanelowe, napęd regulowany falownikiem. Zabezpieczenie - pełnowymiarowa bariera fotoelektryczna, mechanizmy zabezpieczenia przed ściśnięciem. 11)Sterowanie - mikroprocesorowe. 12)Awaryjny zjazd po zaniku napięcia na najniższy przystanek i automatyczne otwarcie drzwi. 2.Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia powinien być: 1)zgodny z opisem podanym przez zamawiającego w SIWZ, 2)nowy, 3)objęty gwarancją jakości na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia odbioru po zamontowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie zł; dwa tysiące 00 100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu wpłaca je przelewem na rachunek sum depozytowych Szkoły Policji w Słupsku Kredyt Bank - S.A. Oddz. Słupsk 33 1500 1692 1216 9002 2795 0000 z adnotacją: Wadium na dostawę i montaż windy towarowo-osobowej, nr RZP-6 09, przy czym środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Szkoły Policji w Słupsku najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 1400. 4.Kwota wadium wniesionego w pieniądzu będzie przechowywana na rachunku sum depozytowych zamawiającego. 5.Wykonawca wnoszący wadium w innych formach niż w pieniądzu, zobowiązany jest przekazać (osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego) stosowny dokument w kasie Szkoły Policji w Słupsku przed upływem terminu składania ofert, w dniach od poniedziałku do piątku, godz. 1100 - 1400. 6.Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), winne zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, nastąpi jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony poręczyciela/podmiotu udzielającego gwarancji. 7.Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 9.Wniesione wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą; 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp): 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2)dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Potwierdzili, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego. 5.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 8.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 9.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki określone w ust 3 i 4 mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających - każda z nich - swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 5)dokumenty (referencje) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych musi wyraźnie wynikać, że chodzi o dostawy podane w ww. wykazie. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 6)w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca do oferty dołączy opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy, producenta, parametrów itp. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach