Przetargi.pl
Rzeka Pysznica w km 0+000-10+200 - konserwacja, gmina Dygowo, powiat kołobrzeski, woj. zachodniopomorskie

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4318102, fax. 091 4318097
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rzeka Pysznica w km 0+000-10+200 - konserwacja, gmina Dygowo, powiat kołobrzeski, woj. zachodniopomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane służące bieżącemu utrzymaniu urządzeń wodnych na obiekcie: Rzeka Pysznica w km 0+000-10+200 - konserwacja. Konserwacja rzeki zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na gruntach zlokalizowanych w zlewni rzeki Pysznicy. Planowane roboty zlokalizowane są na terenie gminy Dygowo, powiat kołobrzeski. Początek robót konserwacyjnych przy ujściu rzeki Pysznicy do rzeki Parsęty w km 0+000, koniec robót w km 10+200 tj. 100 m za mostem na drodze Wrzosowo- Skoczewo zlokalizowanym w km 10+100. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 4). Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną zawierającą przedmiar robót, warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej (z branży budownictwa wodno - melioracyjnego) i ustalonymi zwyczajami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655 ze zm.), zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2, 2a , 2b do specyfikacji, a mianowicie: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz 5.Udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. robót budowlanych z zakresu budownictwa wodno - melioracyjnego o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto lub równoważnie jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach