Przetargi.pl
„Rozwój infrastruktury turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Łukowica” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020."

Gmina Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3301521, , fax. 183301521
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowica
    Łukowica 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 18 3301521, , fax. 183301521
    REGON: 49189245200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój infrastruktury turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Łukowica” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie ma na celu rozwój infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej poprzez budowę dwóch siłowni i czterech ogólnodostępnych altan na terenie Gminy Łukowica. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zamówienie podzielono na 2 części: Cześć nr 1: Budowa obiektów małej architektury - dwóch siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Łukowica w zakresie zadania - Rozwój infrastruktury turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Łukowica realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020: Zakres zadania: a)budowa obiektu małej architektury - siłowni w miejscowości Roztoka na działce nr 585 - zakres zadania obejmuje: - wykonanie nawierzchni z płyt poliuretanowych o pow. 130 m2 wraz z obrzeżami, podbudową , korytowaniem, profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - wykonanie betonowych stóp fundamentowych pod urządzenia siłowni plenerowej wraz z robotami ziemnymi - osadzenie i montaż urządzenia "orbitek" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "biegacz" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "wioślarz" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "jeździec" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "wahadło" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "prasa ręczna/ prasa nożna" - 1 kpl. - montaż ławki ogrodowej - 2 szt. - montaż tablicy informacyjnej o wym. całej konstrukcji 300x200 cm, wym. powierzchni informacyjnej 190x80 cm - 1 szt. - montaż kosza na śmieci 1 szt. b)budowa obiektu małej architektury - siłowni w Jadamwoli na działce nr 127/1 - zakres zadania obejmuje: - wykonanie nawierzchni z płyt poliuretanowych o pow. 175 m2 wraz z obrzeżami i podbudową - wykonanie betonowych stóp fundamentowych pod urządzenia siłowni plenerowej wraz z robotami ziemnymi - osadzenie i montaż urządzenia "poręcz N + drabinka" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "drążki" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "orbitek" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "wahadło" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "wioślarz" - 1 kpl. - osadzenie i montaż urządzenia "prasa ręczna/ prasa nożna" - 1 kpl. - montaż ławki ogrodowej - 2 szt. - montaż tablicy informacyjnej o wym. całej konstrukcji 300x200 cm, wym. powierzchni informacyjnej 190x80 cm - 1 szt. - montaż kosza na śmieci 1 szt. - plantowanie, humusowanie i obsianie trawą terenu o pow. 100m2 Część nr 2 : Budowa obiektów małej architektury – czterech altan turystycznych na terenie Gminy Łukowica z zakresie zadania - Rozwój infrastruktury turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Łukowica realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020: Zakres zadania: a) budowa obiektu małej architektury spełniającej funkcję urządzenia turystycznego - altana mała w miejscowości Jastrzębie na działce nr 353 - zakres zadania obejmuje: - wykonanie betonowych stóp fundamentowych wraz z robotami ziemnymi - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 12,25 m2 wraz z obrzeżami, podbudową, korytowaniem, formowaniem nasypów, profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - montaż altany o wym. 3,5mx3,5m - 1 szt. - montaż ławki drewnianej - 3 szt. - montaż stołu drewnianego - 1 szt. - montaż kosza na śmieci - 1 szt. - montaż tablicy informacyjnej o wym. 120x80 cm na elewacji altany - 1 szt. b) budowa obiektu małej architektury spełniającej funkcję urządzenia turystycznego - altana mała w miejscowości Przyszowa na działce nr 862/1 - zakres zadania obejmuje: - wykonanie betonowych stóp fundamentowych wraz z robotami ziemnymi - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 12,25 m2 wraz z obrzeżami, podbudową, korytowaniem, formowaniem nasypów, profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - montaż altany o wym. 3,5mx3,5m - 1 szt. - montaż ławki drewnianej - 3 szt. - montaż stołu drewnianego - 1 szt. - montaż kosza na śmieci - 1 szt. - montaż tablicy informacyjnej o wym. 120x80 cm na elewacji altany - 1 szt. c) budowa obiektu małej architektury spełniającej funkcję urządzenia turystycznego - altana duża w miejscowości Młyńczyska na działce nr 564 - zakres zadania obejmuje: - wykonanie betonowych stóp fundamentowych wraz z robotami ziemnymi - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 22,00 m2 wraz z obrzeżami, podbudową, korytowaniem, formowaniem nasypów, profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - montaż altany sześciokątnej o przekątnej 5,0 m - 1 szt. - montaż ławki drewnianej - 5 szt. - montaż stołu drewnianego - 1 szt. - montaż kosza na śmieci - 1 szt. - montaż tablicy informacyjnej o wym. 120x80 cm na elewacji altany - 1 szt. d) budowa obiektu małej architektury spełniającej funkcję urządzenia turystycznego - altana duża w miejscowości Stronie na działce nr 60 - zakres zadania obejmuje: - wykonanie betonowych stóp fundamentowych wraz z robotami ziemnymi - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 22,00 m2 wraz z obrzeżami, podbudową, korytowaniem, formowaniem nasypów, profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - montaż altany sześciokątnej o przekątnej 5,0 m - 1 szt. - montaż ławki drewnianej - 5 szt. - montaż stołu drewnianego - 1 szt. - montaż kosza na śmieci - 1 szt. - montaż tablicy informacyjnej o wym. 120x80 cm na elewacji altany - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość żądanego wadium : a) dla części nr 1 : 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) b) dla części nr 2 : 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Ponadto Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach