Przetargi.pl
„Rozwój infrastruktury drogowej w Gminie Czechowice-Dziedzice poprzez budowę i przebudowę dróg gminnych wraz z infrastrukturą” – z podziałem na zadania

GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 214 71 14
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 214 71 14
    REGON: 276258121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój infrastruktury drogowej w Gminie Czechowice-Dziedzice poprzez budowę i przebudowę dróg gminnych wraz z infrastrukturą” – z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury drogowej w Gminie Czechowice-Dziedzice poprzez budowę i przebudowę dróg gminnych wraz z infrastrukturą” – z podziałem na zadaniaDofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania i obejmuje:Zadanie nr 1: Remont ul. Słonecznej w Czechowicach-DziedzicachZadanie obejmuje remont jezdni o długości 379 m, wykonanie lewostronnego pobocza z kruszywa, remont prawostronnego chodnika i zjazdów indywidualnych, wykonanie ścieku przykraweżnikowego wzdłuż lewej krawędzi jezdni wraz z włączeniami do istniejących wpustów deszczowych.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa pn. „Remont ul. Słonecznej w Czechowicach-Dziedzicach”.UWAGA:Dotyczy wszystkich zadań:- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (BHP, p.poż oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenieprowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.INNE UWARUNKOWANIA (dotyczy wszystkich zadań):1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzii urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 10d do SWZ dla zad nr 4- przedmiar robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 11d do SWZ dla zad nr 4- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 12d do SWZ dla zad nr 4- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 13a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 13b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 13c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 13d do SWZ dla zad nr 4które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.Zadania dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/8705/PolskiLadPrzedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury drogowej w Gminie Czechowice-Dziedzice poprzez budowę i przebudowę dróg gminnych wraz z infrastrukturą” – z podziałem na zadaniaDofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania i obejmuje:Zadanie nr 2: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem wzdłuż ul. Powstańców Śląskich w Ligocie – od km 0+000 do km 0+680Zadanie obejmuje budowę lewostronnego chodnika na odcinku od km 0+000 do km 0+680, przebudowę zjazdów indywidualnych, odtworzenie i oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych, budowę kanalizacji deszczowej ze studniami i wpustami deszczowymi.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa pn. „Budowa chodnika z odwodnieniem wzdłuż ul. Powstańców Śląskich na odcinku od ul. Nowy Świat do ul. Miliardowickiej w Ligocie”.UWAGA:Dotyczy wszystkich zadań:- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (BHP, p.poż oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenieprowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.INNE UWARUNKOWANIA (dotyczy wszystkich zadań):1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzii urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 10d do SWZ dla zad nr 4- przedmiar robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 11d do SWZ dla zad nr 4- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 12d do SWZ dla zad nr 4- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 13a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 13b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 13c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 13d do SWZ dla zad nr 4które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.Zadania dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/8705/PolskiLadPrzedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury drogowej w Gminie Czechowice-Dziedzice poprzez budowę i przebudowę dróg gminnych wraz z infrastrukturą” – z podziałem na zadaniaDofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania i obejmuje:Zadanie nr 3: Rozbudowa i budowa drogi gminnej ul. Komorowickiej w Czechowicach-DziedzicachZadanie obejmuje rozbudowę i budowę drogi gminnej o długości 627 m, budowę i przebudowę miejsc postojowych, budowę ciągów pieszych, budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę pobocza, przebudowę rowu, budowę kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi, studniami i urządzeniami podczyszczającymi ścieki, budowę linii oświetleniowej, budowę kanału technologicznego, przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej.Zadanie nie obejmuje budowy przepustu pod zjazdem na kanale Młynówka Komorowicka-Czechowicka.Mając na uwadze powyższe nie należy wyceniać zakresu robót objętego przedmiarem zamieszczonym w Załączniku nr 11c – P.R. Z.3 ul. Komorowicka – Branża drogowaz odwodnieniem; Etap II; Przedmiar robót pn. Przepust pod zjazdem na kanale Młynówka Komorowicka-Czechowicka (str.5).Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa pn.”Rozbudowa i budowa drogi gminnej ul. Komorowickiej w Czechowicach-Dziedzicach”.UWAGA:Dotyczy wszystkich zadań:- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (BHP, p.poż oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenieprowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.INNE UWARUNKOWANIA (dotyczy wszystkich zadań):1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzii urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 10d do SWZ dla zad nr 4- przedmiar robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 11d do SWZ dla zad nr 4- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 12d do SWZ dla zad nr 4- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 13a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 13b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 13c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 13d do SWZ dla zad nr 4które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.Zadania dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/8705/PolskiLadPrzedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury drogowej w Gminie Czechowice-Dziedzice poprzez budowę i przebudowę dróg gminnych wraz z infrastrukturą” – z podziałem na zadaniaDofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania i obejmuje:Zadanie nr 4: Rozbudowa drogi gminnej ul. Zawiłej w Czechowicach-DziedzicachZadanie obejmuje rozbudowę drogi gminnej o długości 829 m, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę poboczy, budowę kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi, studniami i urządzeniami podczyszczającymi ścieki, przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej,Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa pn.” Rozbudowa drogi gminnej ul. Zawiłej w Czechowicach-Dziedzicach”.UWAGA:Dotyczy wszystkich zadań:- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (BHP, p.poż oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenieprowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.INNE UWARUNKOWANIA (dotyczy wszystkich zadań):1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzii urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.6. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 10b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 10c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 10d do SWZ dla zad nr 4- przedmiar robót - załącznik nr 11a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 11b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 11c do SWZ dla zad nr 3;- załącznik nr 11d do SWZ dla zad nr 4- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 12b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 12c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 12d do SWZ dla zad nr 4- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 13a do SWZ dla zad nr 1;- załącznik nr 13b do SWZ dla zad nr 2;- załącznik nr 13c do SWZ dla zad nr 3- załącznik nr 13d do SWZ dla zad nr 4które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.Zadania dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/8705/PolskiLad
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach