Przetargi.pl
„Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część II i Część III.

Gmina Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Witosa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 70 20 , fax. 243 557 021
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kutno
    ul. Witosa 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 70 20, fax. 243 557 021
    REGON: 61101574400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminakutno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część II i Część III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zadania nr 3 w ramach projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej. Opis zadania nr 3 (dla Części II i III): Wyposażenie kina letniego oraz sceny letniej, na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych związanych z turystyką kulturową np. Odyseja historyczna i filmową, w tym projekcją filmów (turystyka kulturowa i filmowa). Wyposażenie sali widowiskowej na potrzeby cyklicznych imprez turystycznych m.in. Odyseja historyczna, Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, Konkursu poetyckiego im. Józefa Bohdana Zaleskiego (turystyka kulturowa), Konkursu tańca solowego, pokazy taneczne, (turystyka kulturowa). Wyposażenie punktu informacji turystycznej - biuro informacji turystycznej (Budynek A), w tym na potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej. Wyposażenie punktu informacji turystycznej- multimedialna sala obsługi turysty (Budynek A), w tymna potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej. Zakup wyposażenia - oznakowanie obiektów i atrakcji turystycznych (drogowskazy, informacyjna tablica turystyczna, tablica - punkt informacji turystycznej na obiekcie). Zakup stojaków rowerowych na potrzeby rozwoju turystyki aktywnej – rowerowej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na części: CZĘŚĆ II: 1. WYPOSAŻENIE KINA LETNIEGO ORAZ SCENY LETNIEJ: 1.1. KINO LETNIE-wyposażenie:  Projektor filmowy (mobilny) - obraz 300 cali, jasność na poziomie 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 8000:1  Krzesła plenerowe - siedzisko i oparcie: polietylen, rama metalowa, wytrzymałość 275 kg  Ekran kinowy (mobilny) - format 16:10, rozwijany elektrycznie, wymiary: 400 x 254 cm 1.2. SCENA LETNIA –wyposażenie:  Reflektor oświetleniowy - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.  Wzmacniacz gitarowy (combo) - moc wyjściowa 30 W, dwa kanały, regulacja barwy, wymiary: 46 x 23 x 44 cm.  Radiomagnetofon/CD (wieża) - rodzaje odtwarzanych płyt: CD , CD-R , CD-RW , MP3-CD; moc 300W, 2 głośniki, wejście/wyjście audio, USB, Bluetooth.  Ławka plenerowa (cateringowa) - składana 182 x 25 x 435 cm, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.  Stół plenerowy (cateringowy) - 180 x 72 x 74 cm, składany, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.  Trójdrożna kolumna głośnikowa 500 W - pasywna, moc RMS min. 500 wattów, wymiary 48 x 77 x 55 cm, impedancja: 8 ohm, złącza: speakon, wykończenie: lakier poliuretanowy, gniazdo statywowe.  Kolumna basowa 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W RMS, głośnik 18", impedancja: 8 ohm, wymiary: 60 x 52 x 61 cm, podłączenia: speakon, wykończenie: metal, filc.  Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, wyświetlacz 7", dotykowa obsługa, min. 32 wejścia mono, min 24 wyjścia mix XLR, 33 zmotoryzowane tłumiki, futerał.  Kolumna odsłuchowa (monitor) 200 W - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.  Końcówka mocy 2x500 W - moc wyjściowa: 2 x 500 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Końcówka mocy 2x 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. 2. WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ ( w budynku A)  Krzesła na salę widowiskową (w tym 100 sztuk dla widowni oraz 20sztuk na estradę).Krzesło - siedzisko i oparcie tapicerowane, rama metalowa, chromowana, możliwość składowania w stosie.  Stół składany - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa.  Pianino (instrument akustyczny) - 88 klawiszy, 3 pedały, wykończenie - wysoki połysk.  Końcówka mocy 2x800 W - moc wyjściowa: 2 x 800 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Końcówka mocy 2x400 W - moc wyjściowa: 2 x 400 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Mikrofon wokalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny neodymowy, złącze XLR 3 pin, impedancja 600 ohm, uchwyt statywowy.  Mikrofon instrumentalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny, złącze XLR 3 pin, impedancja 200 ohm, uchwyt statywowy.  Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, dotykowa obsługa, min. 24 wejścia mono, min 12 wyjść mix XLR, zmotoryzowane tłumiki, futerał.  Kolumna odsłuchowa (monitor) - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.  Reflektory - światła sceniczne - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.  Konsola sterowania oświetleniem - wyjście XLR 3 pin, suwaki do manualnej kontroli kanałów, wymiary: 483 x 398 x 105 mm, obudowa: metal, wyświetlacz LCD. 3. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-BIURO INFORMACJI TURYSTYCZNEJ (w budynku A)  Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower.  Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024.  Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min.  Kserokopiarka A3 (kolor) – duplex, format A3/A4, podajnik boczny, podajnik górny, drukarka, skaner, faks, wyświetlacz dotykowy, prędkość drukowania 22 str./ 1 min. 4. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-MULTIMEDIALNA SALA OBSŁUGI TURYSTY (w budynku A)  Biurko komputerowe - wysokość 70 cm, wysuwana deska na klawiaturę, półka na stację dysków  Biurko komputerowe (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - regulowana wysokość blatu, blat drewniany, metalowy szkielet  Krzesło biurowe - tapicerowane, obrotowe, regulacja wysokości siedziska, regulacja oparcia względem siedziska  Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower  Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024  Projektor multimedialny - format 16:9, rozdzielczość 1920:1200, jasność 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 20000:1, moc 220W  Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min  Kserokopiarka (czerń) - prędkość druku 20 str/min, podajnik boczny, kopiowanie dwustronne A3 i A4  Oprogramowanie komputerowe Windows lub równoważne  Notebook 15'' - liczba rdzeni procesora: 2, taktowanie procesora 2,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, rozdzielczość ekranu: 1366 x 768 px, system operacyjny Windows lub równoważny Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części II. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wymienionego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostarczone meble, urządzenia (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.) muszą być:  produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,  sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,  wolne od wad fizycznych i prawnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:  załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,  rozruch urządzeń i instalacji, programowanie,  szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia,  ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia. CZĘŚĆ III: 1. ZAKUP WYPOSAŻENIA-OZNAKOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH  Drogowskazy- na słupkach żeliwnych wysokości 220cm, mocowane na stałe poprzez zabetonowanie lub za pomocą kotew. Na słupkach znaki-tabliczki w kształcie grotów, wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym . Znaki wskazują kierunki do obiektów turystycznych na terenie obiektu (np. punkt informacji turystycznej, zabytkowy dwór, pomniki przyrody, ścieżka edukacyjno-ekologiczna itp, oraz kierunki do najbliższych atrakcji turystycznych w regionie). Wielkość tabliczek dostosowana do długości napisów na nich, wysokość tabliczek minimum 15cm.  Informacyjne tablica turystyczna - tablica wykonana na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym. Tablica o wymiarach min.2x2m, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Na tablicy mapa turystyczna obszaru powiatu z zaznaczeniem atrakcji turystycznych, w tym szlaki turystyczne, szlaki rowerowe, obiekty zabytkowe itp.  Tablica-punkt informacji turystycznej przed obiektem . -tablica wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym, o wymiarach min. 1x1m,, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Oznaczenie zgodne z wytycznymi z PTTK. Litery i oznaczenie odblaskowe. 2. ZAKUP STOJAKÓW ROWEROWYCH  stojaki stalowo-żeliwne, trzystanowiskowe, montowane na kotwy do podłoża. Wysokość minimum 70cm, szerokość stanowiska minimum 40cm. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części III. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami, stanowiącymi załączniki do SIWZ: 1. Załącznik nr 1: rysunek poglądowy – tablice, stojaki, drogowskazy, 2. mapa z naniesionymi punktami umieszczenia tablic, stojaków i drogowskazów, 3. Wyciąg-Studium wykonalności Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenie dla każdej części minimum 24 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości:  Część II – 3.200,00 zł  Część III – 100,00 zł., 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 4. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: Gmina Kutno 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, Nr27 9021 0008 0010 6021 2000 0005, z dopiskiem na przelewie: wadium – Zadanie nr 3 dla Części …….. (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał wykonawca składa wraz z ofertą w tej samej kopercie, ale (jako oddzielny nie spięty z ofertą) pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: • nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/ gwarancji (Zamawiającego: Gmina Kutno), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, • kwotę wadium, • terminem ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, • zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13 i 16. 11. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 13 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b) odpowiednio: • w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu (o ile jest to możliwe) kopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub • w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu – kopię dokumentu wadialnego spiętego wraz z ofertą. Oryginał dokumentu wykonawca składa wraz z ofertą jako oddzielny, nie spięty z ofertą. c) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy d) oświadczenia wymienione w pkt. VI ust. 1 SIWZ, e) Zestawienie wartości ryczałtowych – wg załącznika nr 2 odpowiedniego dla części, na którą jest składana oferta Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku niezłożenia wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. e) oferta zostanie odrzucona. Wymienione Dokumenty nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach