Przetargi.pl
Rozliczane bezgotówkowo zakupy oleju napędowego do samochodów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4067890 , fax. 77 4067872
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4067890, fax. 77 4067872
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozliczane bezgotówkowo zakupy oleju napędowego do samochodów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Rozliczane bezgotówkowo zakupy oleju napędowego do samochodów Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. Szacowane zapotrzebowanie Zamawiającego na olej napędowy wynosi 31320 litrów w okresie 36 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby paliwo będące przedmiotem zamówienia spełniało wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441, z późn. zm). Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w terminie do 4 dni dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań jakościowych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441z późn. zm). Stacje paliw czynne 24/dobę zlokalizowane w Prudniku, Nysie oraz miastach wojewódzkich na terenie całego kraju. Sprzedaż produktów będzie się odbywać poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w sieci stacji paliw Wykonawcy w miejscach wskazanych przez Wykonawcę odpowiednio oznaczonych, przy czym Wykonawca posiada rozwiniętą sieć stacji paliwowych na terenie Polski, minimum jedną stację w każdym województwie i co najmniej po jednej stacji na terenie miast Prudnik i Nysa (woj. opolskie) z możliwością dokonania bezgotówkowego zakupu paliw płynnych - oleju napędowego. Na paliwa będzie obowiązywać cena detaliczna za 1 litr, obowiązująca w danym punkcie w dniu sprzedaży paliwa Zamawiającemu pomniejszona o rabat w wysokości %. Zamawiający wymaga aby rozliczenia dokonywane były za pomocą kart bezgotówkowego tankowania, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu lub na okaziciela, zabezpieczonych kodem PIN. Wykonawca zobowiąże się do wydania kart w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Warunki wydania kart bezgotówkowego tankowania zostaną określone po podpisaniu umowy. Zamawiający akceptuje stosowany u Wykonawcy taryfikator za karty paliwowe. Zamawiający akceptuje stosowane u Wykonawcy ogólne warunki używania kart flotowych jeżeli ich zapisy nie są sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 p. 759 ze zm.). Realizacja zapłaty następować będzie na podstawie faktur VAT wystawianych 2 razy w miesiącu, zgodnie z odczytem kart bezgotówkowego tankowania. Termin płatności 21 dni od daty sprzedaży na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia oraz podania nr telefonu kontaktowego. Zakupy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych i wariantowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikami nr I do SIWZ. Dopuszcza się wykonywanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby sprzedawane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr I, oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji dla Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. Umowa wygaśnie również po upływie okresu na jaki została zawarta umowa niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przystąpienia w każdym czasie do programów i systemów lojalnościowych stosowanych przez Wykonawcę lub do których Wykonawca należy jeżeli Zamawiający uzna te programy czy systemy za korzystne. Wszelkie zmiany do umowy dotyczące uregulowań wynikających z pkt. IV ppkt. 24 będą wprowadzane w drodze aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach