Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg
- Adres: 48-118 Lisięcice, Klisino 100
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4857593 , fax. 077 4857594
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
Klisino 100 100
48-118 Lisięcice, woj. opolskie
tel. 077 4857593, fax. 077 4857594
REGON: 00029337300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: DPS-KLISINO.REPUBLIKA.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZEBRANIE POKRYCIA DACHU Z PŁYT I GĄSIORÓW AZBESTOWO-CEMENTOWYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozebranie pokrycia dachu z płyt i gąsiorów azbestowo cementowych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie, transport i utylizacja na koszt wykonawcy. Dach na pomieszczeniu gospodarczym o powierzchni 240 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w/w prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. nr 216, poz. 1824). Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie planu prac związanego z usuwaniem wyrobów zawierających azbest. W tym informacji dotyczącej sposobów wyeliminowania lub ograniczania uwalniania się pyłu azbestu do powietrza oraz określenie zasad postępowania i określenie środków ochrony zdrowia dla osób postronnych (mieszkańcy, pracownicy DPS Klisino) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Po zakończeniu prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uprzątnięcie terenu wykonywania prac z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu azbestu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie budowy. Wszyscy pracownicy posiadają ważne badania lekarskie, uprawnienia do pracy na wysokości, szkolenia bhp i inne wymagane uprawnienia związane z tym zadaniem. Przed przystąpieniem do pracy wszyscy pracownicy składają pisemne oświadczenia, że zostali zapoznani z zagrożeniami mogącymi wystąpić przy prowadzeniu prac na terenie Domu Pomocy Społecznej w Klisinie w szczególności z występowaniem azbestu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626605
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy dopuszczeni do udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówienień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), a także spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym Nr 1 2. Zaświadczenia z urzędu skarbowego Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku urzędzie skarbowym oraz składek na bezpiecznie zdrowotne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych Nr 2 5. Wykaz osób Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zał. 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: DPS-KLISINO.REPUBLIKA.PL
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Branice
Dodano: 2014-05-15 - Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Głogówek - V nabór
Dodano: 2014-05-13 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pokój -nabór IV
Dodano: 2013-06-13 - Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Skoroszyce - II etap
Dodano: 2013-06-13 - Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Polska Cerekiew - IV nabór
Dodano: 2013-06-07 - Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pawłowiczki - IV nabór
Dodano: 2013-05-27 - Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Branice
Dodano: 2013-05-27 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pokój - nabór III
Dodano: 2012-11-06 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pokój - nabór II
Dodano: 2012-08-29 - Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Pawłowiczki - II etap
Dodano: 2012-08-06