Przetargi.pl
REMONT TARASU W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANICACH

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-118 Lisięcice, Klisino 100
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4857593 , fax. 077 4857594
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
    Klisino 100 100
    48-118 Lisięcice, woj. opolskie
    tel. 077 4857593, fax. 077 4857594
    REGON: 00029337300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Dps-Klisino.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT TARASU W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT TARASU W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANICACH Zakres prac: - wykonanie izolacji podpłytkowej przeciwwilgociowej (masą Botament MD 28 lub innym środkiem o nie gorszych parametrach), - uszczelnianie dylatacji, - obróbki z blachy ocynkowanej, - rynny dachowe z blachy ocynkowanej, - rury spustowe z blachy ocynkowanej, - układanie płytkek na klej elestyczny mrozoodporny (klej M-29 lub inny o nie gorszych parametrach. (PŁYTKI INWESTORA) - cokoliki płytkowe układane na klej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówienień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), a także spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym Nr 1 2. Zaświadczenia z urzędu skarbowego Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku urzędzie skarbowym oraz składek na bezpiecznie zdrowotne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych Nr 2 5. Wykaz osób Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zał. 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-klisino.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach