Przetargi.pl
Rozbudowę istniejącej hali sortowni odpadów wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie modernizacji instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie przy ul. Przemysłowej 61

Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna" ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 976 518 , fax. 236 975 649
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna"
    ul. Przemysłowa 61
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 976 518, fax. 236 975 649
    REGON: 13035045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowę istniejącej hali sortowni odpadów wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie modernizacji instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie przy ul. Przemysłowej 61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa istniejącej hali sortowni odpadów wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie modernizacji instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie przy ul. Przemysłowej 61” na działce o nr. 3711/19. Zadania realizowanego w ramach projektu nr RPWM.05.01.00-28-0002/18 pn.: „Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności doczyszczania frakcji odpadów zbieranych selektywnie, tj. modernizacji linii sortowniczej części mechanicznej ”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę B.6740.440.2017. Inwestycja będzie realizowana na terenie funkcjonującej instalacji komunalnej mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów. Zakres zamówienia obejmuje min.: 1) Rozbudowę hali sortowni, 2) Powiększenie strefy rozładunku odpadów znajdującej się obecnie pod wiatą, 3) Wykonanie w strefie rozładunku odpadów nowego muru oporowego o wysokości 6m i demontaż istniejącego, 4) Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych- w tym między innymi doprowadzenie energii elektrycznej do szaf technologicznych rozmieszczonych w hali sortowni, przebudowa sieci elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, modernizacja rozdzielnicy transformatorowej, modernizacja rozdzielnicy nn-RG, wykonanie nowo projektowanej linii zasilającej nową rozdzielnię nn-RG2, wykonanie oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego części dobudowanej oraz oświetlenia stanowiskowego, wykonanie oświetlenia zewnętrznego i miejscowego nad bramami, wykonanie instalacji odgromowej, 5) Wykonanie nowych bram w hali sortowni 6) Wykonanie pomieszczenia technicznego wewnątrz hali, tj. pomieszczenie sterowni i sanitariatów. Sterownia wyposażona w instalację elektryczną oraz internet. Należy doprowadzić punkt dostępowy do sieci Ethernet w sterowni, 7) Wykonanie wentylacji hali sortowni, 8) Wokół prasy należy wykonać odwodnienie liniowe, 9) Dostawanie do wymagań ppoż, bhp, sanepid, 10) Uzupełnienie kabla instalacji zewnętrznej od transformatora 11) Przełożenie sieci wewnętrznych branży sanitarnej tj kanalizacji, sieci wodociągowej, deszczowej, gazowej zgodnie z rysunkiem projektu zagospodarowania 12) Demontaż istniejącej ściany hali sortowni od strony projektowanej rozbudowy 13) Demontaż sita bębnowego , przenośnika podsitowego wraz z konstrukcjami wsporczymi, jako zorganizowanie frontu robót dla dostawcy technologii. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj: - dokumentacji projektowej obejmująca projekt architektoniczno-konstrukcyjny, instalacji sanitarnej wewnętrznej, instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), - rysunki projektu zamaszynowienia hali - wytyczne dla robót budowlanych od technologii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100.) b. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. c. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). d. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao SA nr konta bankowego: 15 1240 5338 1111 0010 5643 8171 tytułem: „Rozbudowa hali sortowni”. e. W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. – wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). f. Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości – „wadium” (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1, 8 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 1) składają Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach