Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna ogłasza przetarg
- Adres: 10 - 101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 752 58 00, -------- , fax. 89 752 58 19
- Data zamieszczenia: 2019-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
Plac Jana Pawła II 1
10 - 101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 752 58 00, --------, fax. 89 752 58 19
REGON: 381775740 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ciuwo.olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dostępu do systemu kontroli obowiązku szkolnego, obsługi dotacji podręcznikowej i obsługi dotacji placówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie przez Wykonawcę usługi dostępu do systemu w trybie modelu Saas przeznaczonego w szczególności do: a) kontroli obowiązków( szkolnego/nauki/rocznego przygotowania przedszkolnego) na terenie Miasta Olsztyna b) obsługi dotacji podręcznikowej na terenie Miasta Olsztyna; c) obsługi dotacji podmiotowych i celowych udzielanych przedszkolom, szkołom oraz placówkom w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1148), prowadzonym przez osoby i jednostki inne niż Miasto Olsztyn, 2) migracja przez Wykonawcę danych zawartych w aktualnie używanym przez Zamawiającego systemie (zaimportowanie danych z obecnie używanego systemu do Systemu oferowanego przez Wykonawcę) oraz przeprowadzenie szkoleń , 3) świadczenie usług asysty technicznej i aktualizacji oraz usług utrzymania Systemu (w tym niezwłoczne dostosowanie Systemu do zmian w przepisach prawa) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty to do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Asysta techniczna Ledmicon Micromex
Dodano: 2024-04-25 - Zakup wsparcia systemu wirtualizacji VMware
Dodano: 2024-01-10 - Zakup usług wsparcia serwisowego ESRI (polisy serwisowe)
Dodano: 2023-09-21 - Przedłużenie gwarancji dla systemu finansowo-księgowego ENOVA365
Dodano: 2020-09-18 - Asysta techniczna Bazy Oracle
Dodano: 2018-08-29 - Asysta techniczna Bazy Oracle
Dodano: 2018-07-02