Zarząd Powiatu Pruszkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 7381407
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego
ul. Drzymały 30 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7381400, fax. 022 7381407
REGON: 01326714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Pruszkowie przy ul. Gomulińskiego 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Pruszkowie przy ul. Gomulińskiego 2 w zakresie: -Rozbiórka części parterowej budynku i budowa nowego skrzydła dydaktyczno administracyjnego, -Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zewnętrznej, -Wykonanie zagospodarowania terenu - drogi, ciągi piesze, trawniki i nasadzenia. UWAGA! Organizacja prac budowlanych ma uwzględniać możliwość ciągłego wykorzystywania istniejącej części budynku szkoły do zajęć szkolnych i pozaszkolnych. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisują dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacje wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 130.000,00 zł. (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie (2005 -2008) minimum jedno zamówienie o podobnym zakresie. -Przy wykonywanych pracach zatrudnią kierownika budowy z odpowiednim doświadczeniem i uprawnieniami. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 ze zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonana należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont korytarzy parteru w Liceum Ogólnokształcącym LXXII w Warszawie przy ul. Grochowskiej 346/348
Dodano: 2016-07-21 - Remont pokoi w budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie III
Dodano: 2016-06-02 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie II
Dodano: 2016-05-12 - Remont elewacji budynku księgarni w Zespole Szkół Nr 18 przy ul.Żeromskiego 81
Dodano: 2016-05-10 - Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 40/16)
Dodano: 2016-05-10 - Budowę sali sportowej przy Zespole Szkół nr 72 przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy ZP- 35/16)
Dodano: 2016-04-27 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Dodano: 2016-04-26 - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Nr 51 przy ul.Staffa 3/5
Dodano: 2016-04-25 - Rozbudowa budynku PSP nr 33 przy ul. Kolberga
Dodano: 2016-04-12