Przetargi.pl
Rozbudowa z przebudową świetlicy wiejskiej w Bóbrce etap II

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4692118
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 013 4692118
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa z przebudową świetlicy wiejskiej w Bóbrce etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa z przebudową istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Bóbrce. W roku ubiegłym został wykonany stan surowy budynku wraz ze stolarką oraz wylewkami ślepymi. Zakres prac jaki został do wykonania to: Posadzki: W pomieszczeniach parteru zastosować płytki gres na wylewce gr. 6 cm zbrojonej, oraz wykonać panele podłogowe na piance. Tynki, roboty malarskie i okładzinowe: W pomieszczeniach mokrych projektuje się płytki ceramiczne na wysokości 2,2 m, powyżej farba emulsyjna zmywalna przeznaczona do pomieszczeń mokrych. W pomieszczeniach suchych ściany malować farbą emulsyjną. Elewacje: Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 12 cm natomiast ściany fundamentowe styropianem gr. 8 cm. Rynny d=150 mm i rury spustowe d=100 mm PCV. Obróbki z blachy płaskiej powlekanej w kolorze brąz. Roboty zewnętrzne: Izolacje pionowe ścian fundamentowych należy wykonać z Izoplastu KL, Izohanu WL lub materiałów podobnych. Wykonanie balustrady 6,5 m stalowej, okładanie schodów płytkami typu gres 27 m3, płytka wykonana z kostki brukowej 158 m3. Wentylacja: Montaż rur Spiro D=150 o długości 14 m oraz kratek i nawietrzaków. Instalacje sanitarne: Przewiduje się wykonanie instalacji z rur miedzianych łączonych metodą lutowania z wykorzystaniem lutów przeznaczonych do instalacji wody pitnej. Instalacja C.W. będzie zasilana z centralnego źródła c.w. zlokalizowanego w pomieszczeniu gospodarczym. Źródłem ciepłej wody będą dwa pojemnościowe podgrzewacze wody (elektryczne). Przewiduje się także przyłącz wodociągowy, kanalizację wewnętrzną oraz zewnętrzną. Instalacje elektryczne: Przewiduje się wykonanie instalacji elektryczne wewnętrznej która obejmuje: tablicę TG, instalacja oświetlenia, instalację gniazd wtykowych, instalacja odgromowa, instalację połączeń wyrównawczych, ochronę przeciwporażeniową. Roboty drogowe: Przedmiotem robót jest wykonanie parkingu i drogi dojazdowej , schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki brukowej, palisady, chodnika oraz opaski z kostki brukowej. Łączna powierzchnia utwardzonych placów to około 550 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysiące złotych). Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6): - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    - gwarancjach bankowych,
    - gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach