Przetargi.pl
Rozbudowa wraz z przebudową budynku świetlicy wiejskiej w Szelejewie

Gmina Gąsawa ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gąsawa
    ul. Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
    REGON: 09235118500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gasawa.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa wraz z przebudową budynku świetlicy wiejskiej w Szelejewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Szelejewie, na działce ozn. nr 229/4, obejmujące w szczególności następujący zakres: a) rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej – w tej części budynku będą mieściły się sala świetlicy wiejskiej, pomieszczenie techniczne oraz wiatrołap. Budynek zaprojektowano jako tradycyjny, wykonany w technologii murowanej ściany dwuwarstwowej (gazobeton gr. 24cm + styropian gr. 18 cm), niepodpiwniczony, z jedną kondygnacją nadziemną. Posadowienie budynku bezpośrednio na ławach fundamentowych. Konstrukcja dachu – wiązar kratownicowy, drewniany kryty blachodachówką na pełnym deskowaniu i wstępnym pokryciu z papy. Wnętrze budynku wykończone tynkiem wapienno – cementowym, elewacja wykończona tynkiem strukturalnym, cienkowarstwowym; Zestawienie powierzchni: powierzchnia użytkowa 137 m2, powierzchnia zabudowy 160,78 m2, wysokość budynku 6,97 m, szerokość 13,72 m i długość 13,84 m. W skład budynku wchodzą następujące elementy funkcjonalne: - wiatrołap – 12,00 m2, - pomieszczenie techniczne – 8,00 m2, - sala świetlicy – 117 m2, Na dachu budynku zostanie zainstalowana instalacja fotowoltaiczna oraz instalacja odgromowa. Zaopatrzenie w ciepło z własnej kotłowni, źródło ciepła – powietrzne pompy ciepła - 2szt. b) przebudowa pomieszczeń w części istniejącej – w przebudowywanej części świetlicy powstaną wiatrołap prowadzący przez przedsionek do szatni świetlicy, pomieszczenia gospodarcze, WC męskie oraz dla niepełnosprawnych i damski; c) wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych; d) zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie dróg wewnętrznych, urządzenie zieleni oraz budowę zadaszonej osłony na odpady stałe. Wyżej wymienione elementy do wykonania stanowią jedynie wyszczególnienie zakresu robót. Szczegółowe dane i parametry techniczne, zawarte są w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. Załączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa została opracowana na potrzeby projektu rozbudowy wraz z przebudową budynku świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowania terenu poprzez urządzenie kącika rekreacyjnego oraz remont boiska sportowego, jednakże w ramach przedmiotowego Zamówienia należy wykonać jedynie roboty związane z rozbudową i przebudową budynku świetlicy i zagospodarowaniem terenu przy świetlicy, na działce ozn. nr 229/4. Przedmiot zamówienia – zadanie inwestycyjne pn. „Rozbudowa wraz z przebudową budynku świetlicy wiejskiej w Szelejewie” opisany jest szczegółowo wnastępujących dokumentach: Załącznik nr 1 – projekt budowlano-wykonawczy , Załącznik nr 2a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane ST 1.0; Załącznik nr 2b - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne ST 2.0; Załącznik nr 2c - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne ST 3.0; Załącznik nr 3a - przedmiar robót – branża konstrukcyjno-budowlana; Załącznik nr 3b - przedmiar robót – branża sanitarna; Załącznik nr 3c - przedmiar robót – branża elektryczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gąsawie pokój nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” dołączonej do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22a ustawy pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.4 pkt 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca stosownie do art. 26 ust. 6 ustawy pzp, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach