Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku – Etap II

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https:// www.bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku – Etap II” Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi (budowlano-wykonawczymi), stanowiącymi dodatki do niniejszej SIWZ, branż: zagospodarowania terenu, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej,telekomunikacyjnej, projektem stałej organizacji ruchu, opinią geotechniczną wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej zadania pn.: Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku na odcinku od granicy posesji nr 122-124 do ul. Torowej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, budową wylotu kanalizacji deszczowej do rowu w ul. Torowej, budową rowu, a także budową i przebudową pozostałej infrastruktury technicznej w postaci sieci: elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej (telekomunikacyjnej i telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej) oraz sanitarnej w ramach zadania pn. „Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku na odcinku od granicy posesji nr 122-124 do ul. Torowej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, budową wylotu kanalizacji deszczowej do rowu w ul. Torowej, budową rowu, przebudową istniejących zjazdów, przebudową przyłączy napowietrznych i kablowych nN, a także budową i przebudową pozostałej infrastruktury technicznej w postaci sieci: elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej oraz sanitarnej; specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez: INVEST Grzegorz Piwnik Usługi w zakresie architektury i inżynierii, ul. Architektów 26a, 97-500 Radomsko oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi (budowlano-wykonawczymi) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót obejmuje w szczególności: 1) przebudowę ulicy Stara Droga w kilometrażu od 0+240 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 103 do ul. Torowej), 2) budowę chodników dla pieszych i utwardzonych poboczy w kilometrażu od 0+240 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 103 do ul. Torowej), 3) budowę, przebudowę oraz remont zjazdów w kilometrażu od 0+240 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 103 do ul. Torowej), 4) budowę infrastruktury technicznej w postaci kanalizacji deszczowej w kilometrażu od 0+240 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 103 do ul. Torowej), 5) budowę oraz przebudowę infrastruktury technicznej w postaci sieci elektroenergetycznej w kilometrażu od 0+570 pkt. e98 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 182 do ul. Torowej), 6) przebudowę przyłączy napowietrznych i kablowych nN w kilometrażu ood 0+570 pkt. e98 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 182 do ul. Torowej), 7) budowę oraz przebudowę infrastruktury technicznej w postaci sieci wodociągowej w kilometrażu od 0+560 pkt. e98 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 182 do ul. Torowej), 8) budowę oraz przebudowę infrastruktury technicznej w postaci sieci telekomunikacyjnej w kilometrażu od 0+570 pkt. e98 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 182 do ul. Torowej), 9) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu poprzez ułożenie rur osłonowych (sieć elektroenergetyczna, sieć ciepłownicza, sieć telekomunikacyjna) w kilometrażu od 000+0 od 0+570 pkt. e98 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 182 do ul. Torowej), 10) roboty związane z rozbiórką: konstrukcji istniejącej drogi, ogrodzeń, kolidującej infrastruktury technicznej w postaci sieci wodociągowej, elektroenergetycznej oraz telekomunikacyjnej w kilometrażu od 0+240 do 0+930.03 i od 0+000 do 0+365.18 (od granicy posesji nr 182 do ul. Torowej), 11) wycinkę trzech sztuk drzew o obwodach pni na wysokości 130cm: 131 cm, 129 cm, 152 cm, 12) wykonanie nowych nasadzeń – posadzenie trzech drzew z gatunku klon pospolity o obwodzie pnia 12 – 14 cm na wysokości 130 cm, z palikowaniem 3 pale na drzewo, z wypełnieniem dołu sadzeniowego ziemią żyzną, z wykonaniem mis przy nasadzanych drzewach i ich korowanie. 13) wykonanie ogrodzeń posesji. 14) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektami budowlanymi (budowlano-wykonawczymi). 15) W zakresie robót konieczna jest regulacja istniejącej infrastruktury technicznej, w przypadku braku możliwości, ze względu na stan techniczny, konieczna będzie przebudowa zwieńczenia elementów infrastruktury. 16) Regulacja/przebudowa wejść/dojść do budynków (w tym stopnie schodowe) w granicach docelowego pasa drogowego. 17) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 2) Projekt budowlany zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 3) Projekt budowlany branża drogowa podzielony na 4 części (Część I,II, III,IV) - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, 4) Projekt budowlany branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ, 5) Projekt budowlany branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ, 6) Projekt budowlano-wykonawczy branża teletechniczna - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ, 7) Projekt budowlano-wykonawczy branża telekomunikacyjna - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, 8) Projekt stałej organizacji ruchu, - stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ, 9) Opinia geotechniczna - stanowiąca dodatek nr 17 do SIWZ, 10) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie branży drogowej, wodno- kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej,budowlanej - stanowiąca dodatek nr 18 do SIWZ, 11) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie branży elektrycznej - stanowiąca dodatek nr 19 do SIWZ, 12) Uszczegółowienie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące dodatek nr 20 do SIWZ. 13) Zezwolenie na wycinkę drzew - stanowiące dodatek nr 21 do SIWZ, 14) Pozwolenie na budowę - stanowiące dodatek nr 22 do SIWZ, 15) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach- stanowiąca dodatek nr 23 do SIWZ. Pełne nazwy w/w projektów wymienionych w w/w ppkt 2)-7) zostały podane w Rozdziale 32 Wykaz Dodatków. W/w dokumentacja projektowa została załączona w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję informacyjną pełnią: 1) Przedmiary robót, branże: drogowa (ogólnobudowlana), kanalizacja deszczowa, teletechniczna, instalacyjna wodociągowa,elektryczna – stanowiące dodatek nr 9 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projektach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze/projekcie umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 6 wzoru/projektu umowy złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności w zakresie tj.: polegających na wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych; wykonaniu robót dotyczących budowy/przebudowy sieci wodno-kanalizacyjnej, wykonaniu prac dotyczących sieci elektroenergetycznych; wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno‑bitumicznych asfaltowych lub z elementów drobnowymiarowych betonowych wraz z podbudową; wykonaniu robót w zakresie zieleni (wycinka i karczowanie drzew, sadzenie drzew, krzewów i innych roślin); wykonaniu elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie poziome i pionowe itp.) pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 25 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi  na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:"Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku – Etap II”,dla którego: wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 4 283 109,63 zł netto w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego ustalona została w dniu 21-01-2020r. na kwotę 3 426 487,71 zł netto i wartość zamówień przewidywanych na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy (25% zamówienia podstawowego) 856 621,92 zł netto. 8. Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych zgodnie z umową Nr 68/G/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r. w kwocie nie większej niż 2 515 635,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium - "Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku – Etap II” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3. ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska ( punkt podawczy- parter ) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – " Rozbudowa ulicy Stara Droga w Radomsku – Etap II”. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach