Przetargi.pl
,,Remont ul. Przemysłowej w miejscowości Blok Dobryszyce"

Gmina Dobryszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 97-505 Dobryszyce, Wolności 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446811193 , fax. 446811028
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobryszyce
    Wolności 8
    97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
    tel. 446811193, fax. 446811028
    REGON: 590647977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Remont ul. Przemysłowej w miejscowości Blok Dobryszyce"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „ Remont ul. Przemysłowej w miejscowości Blok Dobryszyce ”, położonej na działce nr 633obręb Blok Dobryszyce, Gmina Dobryszyce o długości odcinka jezdni przeznaczonego do remontu – 620 mb. W zakres robót wchodzi remont istniejącej nawierzchni jezdni i remont istniejących poboczy. Przedmiotowa droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię bitumiczną o szerokości średnio około 5,0-5,5 m. Jezdnia bitumiczna na całym odcinku jest w złym stanie technicznym, posiada liczne nierówności, garby oraz spękania, krawędź nawierzchni uległa uszkodzeniu. W zakres robót wchodzi: - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego SMA11gr.4cmKR3-4; - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16Wgr.6cm PMB 25/55-60 KR 3-4; - wzmocnienie podłoża geokompozytem z włókien szklanych 120kN/120kN; - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W 100kg/m2; - frezowanie korekcyjne; - odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego z zamiałowaniem, Inwestycja polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni na całej długości z betonu asfaltowego w km od 0+000,00 do 0+620,00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10.000,00 złotych.Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowyZamawiającego w:ESBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku.Nr rachunku: 50 8980 0009 2024 0000 3785 0008 z dopiskiem:Wadium – „ Remont ul. Przemysłowej w miejscowości Blok Dobryszyce ”.Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środkipieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowaw pkt 10.3. pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci elektronicznej.W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem iwinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkichwykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lubporęczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lubporęczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia ( który nie może być krótszy niż terminzwiązania wykonawcy złożoną przez niego ofertą ),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniakwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającegozawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkachokreślonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytegowykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżącychpo stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art.128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środkówdowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którymmowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgodyna poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowałobrak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomyzdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącymprzedmiot zamówienia, tj:- co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.Uwaga: dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4 ppkt.1), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże że posiada:- kierownika budowy, pełniącego równocześnie obowiązki kierownika robót branży drogowej co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia określone przepisami ustawy Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w 7.1. SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach