Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 112075E na odcinku DP3901E - Niesulów

GMINA GIDLE ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 34 327 20 27
  • Data zamieszczenia: 2024-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GIDLE
    ul. Pławińska 22
    97-540 Gidle, woj. łódzkie
    tel. 34 327 20 27
    REGON: 151398675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 112075E na odcinku DP3901E - Niesulów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 112075E na odcinku DP3901E – Niesulów” w ramach ww. przedmiotu zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię jezdni o długości 470 mb, nr ewidencyjny działki 2454, 192 obręb Gidle, gmina Gidle , powiat radomszczański.Zakres robót:1. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni o długości 470 mb i szerokości 5,0 m.2. Wyprofilowanie nawierzchni jezdni. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną.3. Konstrukcja jezdni:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - 20 cm- grunt stab. cementem Rm=2,5MPa - 15 cm Łączna grubość konstrukcji jezdni: 44 cm4. Nawierzchnię jedni należy wykonać ze spadkiem daszkowym 2%5. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją emulsją asfaltową.6. Wykonanie obustronne poboczy - utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm i grubości 10 cm. Pobocza należy wykonać ze spadkiem poprzecznym 8 %. Pobocza odnowić na szerokość maksymalnie 0,75 m.7. Odwodnienie – istniejące rowy przydrożne należy oczyścić, odmulić i wyprofilować skarpy.8. Regulacja pionowa studzienek.9. Uporządkowanie terenu prowadzonych robót. 2) W rejonie znaków geodezyjnych, słupków granicznych, studni rewizyjnych, podziemnej infrastruktury technicznej itp. wszelkie roboty należy prowadzić sposobem ręcznym z zachowaniem należytej ostrożności, w celu niedopuszczenia do ich naruszenia i zniszczenia.3) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest:- sporządzić dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach w języku polskim,- zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:a) zabezpieczyć i oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),b) przygotować i wdrożyć organizację ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (jeżeli jest wymagane uzyskać uzgodnienia, pozwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz ponieść koszty jego zajęcia jeśli takie wystąpią). c) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w załączniku nr 10 SWZ stanowiący dokumentację projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót zostały załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 6 700,00 złotych.10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002z dopiskiem: Wadium –„ Przebudowa drogi gminnej nr 112075E na odcinku DP3901E - Niesulów ”, postępowanie nr IZP.271.5.202410.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 SWZ, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.10.9. Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100), polegającą na budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej).Uwaga: dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4 ppkt.1), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażąminimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowaneprzez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże że posiada:a) kierownika budowy, pełniącego równocześnie obowiązki kierownika robót branży drogowej co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia określone przepisami ustawy Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Uwaga!Wskazana osoba w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ powinna posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w 7.1.SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach