Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Jana Stączka

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2010-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Jana Stączka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa ulicy Jana Stączka w Rzeszowie. Zadanie realizowane będzie na podstawie Decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej Nr: AR.66.7353-16-337-10 Zakres robót: Rozbudowa ul. J. Stączka z poszerzeniem pasa drogowego dł. 348 mb, Odcinek. A-B - budowa chodnika i zatoki autobusowej z poszerzeniem istniejącej jezdni do 6m, odwodnieniem i zabezpieczeniem urządzeń obcych w km 0+000-0+342. Odcinek C-D- Przebudowa drogi z odwodnieniem i zabezpieczeniem urządzeń obcych w km 0+000-0+348 Branża drogowa: 1. roboty rozbiórkowe, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. poszerzenie jezdni odc. A-B; wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, 4. budowa odcinka drogi C-D; wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu C35/45, 5. wykonanie zjazdów z kostki betonowej na zaprawie gr 4cm , 6. budowa chodnika z kostki bruk. bet. gr. 6 cm na podsypce cement. - piaskowej gr. 4 cm, 7. umocnienie skarp i dna rowu ściekami i płytami ażurowymi, 8. kompletne wykonanie przepustu pod drogą, 9. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 10. roboty wykończeniowe. Szczegóły w projekcie technicznym Branża sanitarna: 1. wykonanie kanalizacji deszczowej 2. przebudowa odcinków sieci gazowej kolidującej z projektowaną rozbudową drogi Branża elektryczna: Zabezpieczenie istniejących linii NN I SN w granicach projektowanej budowy. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Za termin zakończenia robót uważa się datę wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót przez Kierownika budowy z jednoczesnym zawiadomieniem o tym fakcie Inżyniera Kontraktu /Inspektora nadzoru/ koordynującego nadzór. O dokonaniu wpisu przez Kierownika budowy, Inżynier Kontraktu /Inspektor Nadzoru/ powiadomi niezwłocznie Przewodniczącego Komisji MZD w Rzeszowie ds. przeglądu i odbioru robót budowlanych. Komisja w terminie do 3-ch dni od terminu zakończenia robót dokona przeglądu technicznego obiektu budowlanego objętego zamówieniem. Z czynności przeglądu Komisja MZD w Rzeszowie ds. przeglądu i odbioru robót sporządzi protokół, w którym określi stwierdzone ewentualne usterki oraz wyznaczy termin na ich usunięcie. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru końcowego przez Komisję MZD w Rzeszowie ds. przeglądu i odbioru robót przy udziale przedstawicieli Wykonawcy Wymagania dotyczące wykonawcy: 1) Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. 2) Wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Przedstawienie w ciągu 3 dni licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo - finansowego, który był dołączony do oferty. 4) Każdorazowa aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego musi być zatwierdzona przez Dyrektora MZD w Rzeszowie. 5) Strony dopuszczają odstępstwo od zapisów w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zakresie nie przekraczającym 10% zaplanowanej wartości robót w danym miesiącu. 6) Wykonanie robót w zakresie większym niż ustalony w ust. 1 nie uprawnia Wykonawcy do żądania zapłaty w wyższej kwocie niż wynikająca z harmonogramu z wyjątkiem sytuacji, gdy wykonanie zakresu finansowego w większym zakresie nastąpi z inicjatywy Zamawiającego. 7) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 8) Zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia dziennika budowy, który zostanie dostarczony podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy, oraz do prowadzenia książki obmiarów wykonanych robót. 9) Wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę powinny być zgodne z normami i posiadać aprobatę techniczną oraz deklaracje zgodności. 10) Roboty muszą być prowadzone zgodnie z postanowieniami umowy, projektem, specyfikacjami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 11) Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca. 12) Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inżynierowi - Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne aprobaty techniczne, deklaracje zgodności), minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem. 13) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 14) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy, jeżeli w ofercie wykaże powierzenie zakresu robót podwykonawcom. 15) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, Inżynierowi - Inspektorowi Nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia. 16) Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce. 17) Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót. 18) Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Inspektorowi Nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy. 19) Wybrany w drodze przetargu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Inspektorowi Nadzoru Tabeli elementów rozliczeniowych (TER) i zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej i elektronicznej, każdorazowo do przedkładanej faktury. 20) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia terminu rozpoczęcia i uzgodnienia warunków prowadzenia robót związanych z przebudową sieci i urządzeń, które nie są własnością Gminy Miasto Rzeszów. 21) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru robót związanych z przebudową sieci i urządzeń umieszczonych w pasie drogowym przez właścicieli tych sieci i urządzeń. 22) W przypadkach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwolenia na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca w złożonej ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z: 1) Wykonaniem wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, przedmiarem robót, warunkami wykonania i odbiorów robót, oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym wynikających z zapewnienia odpowiedniego potencjału kadrowego i technicznego, który będzie niezbędny do realizacji całości zamówienia. 2) Zorganizowaniem robót w ten sposób, aby umożliwić ruch kołowy i pieszy w trakcie realizacji umowy na przebudowywanym odcinku drogi lub zorganizować odpowiednie objazdy. 3) Ponoszeniem odpowiedzialności w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie zdarzenia mające miejsce na przekazanym terenie budowy przez cały czas obowiązywania umowy. 4) Przekazywaniem na bieżąco do Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa - Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie wszystkie zamierzone szczegóły w terenie, powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych, celem przyśpieszenia aktualizacji map, a w efekcie szybszego uzyskania końcowej mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wraz z dokonaniem zmiany użytku zgodnie z Ustawą: Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późniejszymi zmianami 5) Przewiezieniem drewna z wycinki drzew w miejsce wskazane przez zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa (drewno pozyskane z wycinki winno być pocięte na odcinki o dł. 1 m, aby umożliwić ręczny załadunek i przetransportowanie). 6) Posegregowaniem, oczyszczenie i przetransportowanie materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania na wskazane przez zamawiającego miejsca składowania dla materiałów takich jak: krawężniki betonowe, słupki do znaków, znaki drogowe, destrukt, kruszywo kamienne. 7) Dostarczeniem na magazyn użytkownika PGE dystrybucja Rzeszów materiałów z rozbiórki i demontażu( dotyczy wysięgników, opraw sodowych i kabli).Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia rozliczenia się z właściwym właścicielem materiałów. 8) Usunięciem pozostałych materiałów z rozbiórki poza plac budowy we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62. poz. 628 z późniejszymi zmianami) oraz ponosi odpowiedzialność za powyższe działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 69000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach